Identificering af Matrox kort
Fra : Avalanche

Dato : 23-10-04 10:11

Hejsa,

Jeg er kommet i besiddelse af et ældre Matrox grafikkort, men mit problem er
at jeg aner ikke hvilken model det er.

Følgende data står på chippen:

Powered by Matrox
64-bit graphics
IS-MGA-1064SG-D
9636KG021

og på label bagpå kortet:
MGA-MYST/2BI

kortet er desuden et PCI kort.

Jeg kan gætte mig til at det er et Matrox Mystique kort....men hvilket.
Jeg har prøvet at søge på ovenstående, men har ikke været i stand til at
finde relevant data/specs om kort.

Help Anyone?

Mvh
Bo

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 23-10-04 10:28

"Avalanche" <crow_104@hotmailxxx.com> skrev:

>Powered by Matrox
>64-bit graphics
>IS-MGA-1064SG-D
>9636KG021
>MGA-MYST/2BI

>Jeg kan gætte mig til at det er et Matrox Mystique kort....men hvilket.
>Help Anyone?

Her er manualen:
http://www.matrox.com/mga/support/user_manuals/myst/mysteng.pdf

--
Med venlig hilsen, Michael Pilgaard

Fra : Avalanche

Dato : 23-10-04 17:05

"Michael Pilgaard" <mipi@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Her er manualen:
> http://www.matrox.com/mga/support/user_manuals/myst/mysteng.pdf
>
> --
> Med venlig hilsen, Michael Pilgaard

Tak skal du have...tror dog ikke den er så brugbar, da 2BI modellen ikke er
listet.
alt hjælp til identificering modtages gerne! :)

pft
Bo

Fra : Sune Salminen

Dato : 23-10-04 17:58

Avalanche wrote:
> "Michael Pilgaard" <mipi@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Tak skal du have...tror dog ikke den er så brugbar, da 2BI modellen
> ikke er listet.
> alt hjælp til identificering modtages gerne! :)

Prøv at nærstudere kortet og se om du kan finde et FCC-nummer. Søg så på
det i databasen her:
http://www.fcc.gov/oet/fccid/

Den database har reddet min røv op til flere gange, f.eks. med mystiske
og umiddelbart uidentificérbare kort der ikke var mærket andet end
"Compaq" Puha, næste gang nogen beder mig om at geninstallere en
Compaq-maskine vil jeg løbe skrigende bort.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Avalanche

Dato : 24-10-04 10:00

"Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Puha, næste gang nogen beder mig om at geninstallere en
> Compaq-maskine vil jeg løbe skrigende bort.

Thx, men desværre er der intet FCC nummer på
Jeg prøver at kontakte Matrox pr. email, selvom de ikke har support på
produktet mere....og deres forum er selvfølgelig også nede.

Mvh
Bo

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 24-10-04 12:18

Avalanche skrev:

> [..] og deres forum er selvfølgelig også nede.

<http://forum.matrox.com/mga/>

Matrox Technical Support Forums
Posting is available from Monday 9am to Friday 5pm EDT.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 23-10-04 23:27

Avalanche skrev:

> Jeg kan gætte mig til at det er et Matrox Mystique kort....men
> hvilket.

Prøv et kig på:
<http://www.matrox.com/mga/support/drivers/identify_product.cfm>

--
Hilsen
Madsen

Fra : Bo Olesen

Dato : 24-10-04 08:35

> Jeg kan gætte mig til at det er et Matrox Mystique kort....men hvilket.
> Jeg har prøvet at søge på ovenstående, men har ikke været i stand til at
> finde relevant data/specs om kort.
>
> Help Anyone?

Prøv evt. her.

http://rma.matrox.com/