asus 6800 ultra - Nvidia
Fra : Johnny B 2000

Dato : 22-10-04 22:17

jeg vil sådan set bare sige at jeg er yderst tilfreds med mit kort efter
lidt begynder vanskeligheder med diverse bios'er og drivere ... nu kører
skidtet upåklageligt

asus 6800 ultra deluxe med hele gøjemøget i en kasse

--
Johnny [2000 Frb.]
fjern SLETDETTE i mailadr. for direkte mail

Fra : Nicolai

Dato : 22-10-04 23:08

> [...]
> skidtet upåklageligt
>
> asus 6800 ultra deluxe med hele gøjemøget i en kasse

http://graphics.tomshardware.com/graphic/20041004/vga_charts-09.html

Surt at bruge 1k ekstra på ultra er det ikke?

Fra : MartinKnud

Dato : 22-10-04 23:36

"Nicolai" <emailxyznifo@fogh.com> wrote in message

> http://graphics.tomshardware.com/graphic/20041004/vga_charts-09.html
>
> Surt at bruge 1k ekstra på ultra er det ikke?

Surt at være en misundelig fattigrøv.
Hehe

Fra : Nicolai

Dato : 23-10-04 00:27

> Surt at være en misundelig fattigrøv.

Jeg er da mere end tilfreds med at spare 1000,- på et kort der er 2%
langsommere? (6800GT)

Fra : MartinKnud

Dato : 23-10-04 02:06

> Jeg er da mere end tilfreds med at spare 1000,- på et kort der er 2%
> langsommere? (6800GT)

Der er jo nogle som bare vil have det hurtigste, ikke?
Diverse test siger at Ultra er ca 5% hurtigere end GT i spil,
og 5-10% hurtigere i syntetiske benchmark.
Take it or leave it.

Fra : Nicolai

Dato : 23-10-04 09:07

> Der er jo nogle som bare vil have det hurtigste, ikke?
> Diverse test siger at Ultra er ca 5% hurtigere end GT i spil,
> og 5-10% hurtigere i syntetiske benchmark.
> Take it or leave it.

Folk køber jo GT og clocker dem til ultra-hastigheder?

(personligt gider jeg ikke clocke mere, men det er der mange andre der gør)

Fra : MartinKnud

Dato : 23-10-04 10:54

> Folk køber jo GT og clocker dem til ultra-hastigheder?
>
> (personligt gider jeg ikke clocke mere, men det er der mange andre der
> gør)

Og dem der har Ultra clocker til "mere-end-Ultra-hastigheder".
Og så er de stadig hurtigere.

Fra : Nicolai

Dato : 24-10-04 11:33

> Og dem der har Ultra clocker til "mere-end-Ultra-hastigheder".
> Og så er de stadig hurtigere.

De 5 % de er hurtigere kræver det dobbelte i strøm og dermed varme og dermed
larm. Nej tak.

Fra : Johnny B 2000

Dato : 24-10-04 20:19

varme og larm fjernes da nemt med en NV silincer, men igen er det jo penge

nogen køber det de har råd til andre køber det de gerne vil ha'

Fra : MartinKnud

Dato : 24-10-04 23:58

"Nicolai" <emailxyznifo@fogh.com> wrote in message

> De 5 % de er hurtigere kræver det dobbelte i strøm og dermed varme og
> dermed larm. Nej tak.

"Det dobbelte i strøm" ?
Prøv lige at se her:
http://www.hardwaretidende.dk/hard/artikel/04/08/24/7826039
Varme er hos mig er ikke lig med larme. Arctic Cooler NV5.
Siger formentlig mindre end din standart GT køling.

Fra : Nicolai

Dato : 25-10-04 06:54

> "Det dobbelte i strøm" ?
> Prøv lige at se her:
> http://www.hardwaretidende.dk/hard/artikel/04/08/24/7826039

Små 20 watt mere for 3 % performance - nej tak :)

> Varme er hos mig er ikke lig med larme. Arctic Cooler NV5.
> Siger formentlig mindre end din standart GT køling.

Normalt har du sikkert ret, men derfor valgte jeg MSI's version ;)

Fra : MartinKnud

Dato : 25-10-04 12:38

> Små 20 watt mere for 3 % performance - nej tak :)

> Normalt har du sikkert ret, men derfor valgte jeg MSI's version ;)

Du får ret, jeg får fred.
Mit grafikkort er hurtigere end dit

Fra : Nicolai

Dato : 25-10-04 16:55

> Du får ret, jeg får fred.
> Mit grafikkort er hurtigere end dit

Jeps :)

(og min konto i bedre stand end dig ;)

Hehe

Fra : MartinKnud

Dato : 25-10-04 22:45

> Jeps :)
>
> (og min konto i bedre stand end dig ;)
>
> Hehe

Hehe. Næppe.

Fra : Nicolai

Dato : 26-10-04 07:40

> Hehe. Næppe.

Se smiley'en? - jeg tror næppe nogen af os kan udtale os om det?

Fra : MartinKnud

Dato : 26-10-04 10:13

> Se smiley'en? - jeg tror næppe nogen af os kan udtale os om det?

Nu du spørger;
Du har et GT. Jeg har 2 Ultra.
Du postulerede, det gjorde jeg også. Uden en smiley...

Fra : Johnny B 2000

Dato : 26-10-04 16:28

sådan Nvidia SLi river trusserne af ati's tøssekort

læg sig

Fra : Nicolai

Dato : 26-10-04 19:23

> Nu du spørger;
> Du har et GT. Jeg har 2 Ultra.
> Du postulerede, det gjorde jeg også. Uden en smiley...

2 ultra? - godt jeg ikke bruger så mange penge på de framerates - det er jo
penge ud af vinduet

Fra : MartinKnud

Dato : 26-10-04 19:53

> 2 ultra? - godt jeg ikke bruger så mange penge på de framerates - det er
> jo penge ud af vinduet

2 computere bruger jo 2 grafikkort.
Det ene er snart til salg når jeg modtager et X800XTPE
Vi er tilbage ved første post igen ...
Du har sikkert også en grænse for hvad en bil må koste.
Men du kan altid få "næsten" den samme for lidt mindre.

Fra : Johnny B 2000

Dato : 22-10-04 23:49

jeg ved ikke hvor du vil hen med dit link ...... fortæl

det var heller ikke derfor jeg skrev dette indlæg, det var for at komme med
et positivt indlæg og fortælle at jeg er glad for dette kort

i gensalg er det stadig mere værd end et gt ( når den tid kommer )

Fra : Nicolai

Dato : 23-10-04 00:28

> det var heller ikke derfor jeg skrev dette indlæg, det var for at komme med
> et positivt indlæg og fortælle at jeg er glad for dette kort
Ja, 6800 kortene er fede. Enig.

> i gensalg er det stadig mere værd end et gt ( når den tid kommer )

Minimalt.