9800 Pro problemer
Fra : Christian

Dato : 22-10-04 18:00

Har lige fået et PowerColor Radeon 9800Pro ind af døren for et par dage
siden: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=37845

Men jeg har desværre ikke haft andet end problemer siden jeg fik det
installeret i maskinen. En gang imellem når jeg blot er ude i windows får
jeg blå skærm med efterfølgende ufrivilligt reboot. Når jeg gamer C&C
Generals sker det ca. engang hver 2. time.

Jeg brugte dagen igår på at reinstallere windows helt fra bunden af, men
lige lidt hjalp det. Jeg benytter iøvrigt Catalyst 4.10 driver.

Resten af min computer ser således ud:
Abit NF7 v.2.0 bundkort
Athlon XP 2400+ @ 2130
512 MB PC2700 Samsung ram
74GB raptor harddisk
350w Enemax strømforsyning

Siden jeg fik mit bundkort for ½ år siden har jeg fået blå skærm 2 gange.
Dengang benyttede jeg et Radeon 9500@9700 grafikkort.

Jeg har skruet op for alle blæsere i mit kabinet, taget siden af, åbnet
vinduet og sidder og klapre tænder pgr af kulden, men lige lidt hjælper det.

Nogle gode forslag til hvad det er som ikke spiller sammen i mit system?

Hilsen Chr.

Fra : Millos

Dato : 26-10-04 16:53

havde samme problem før... også med 9800 pro, skal abre ikke kunne sige om
det er fordi jeg kørte overclocked med dualchannel med AMD, eller det er
pga. for dårlig psu. for da jeg skiftede min psu begyndte det at gå bedre,
har 400 watt nu... men synes du ska prøve at skifte psu.. evt. micase som
jeg kører med, kanon psu til gode penge... der er er også P4 stik hvis de
interessere.. håber jeg har hjulpet lidt :)