Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
afinstall af oc software
Fra : sniper_Nolight

Dato : 21-10-04 13:33

jeg har afinstalleret noget redline oc software til radeon 9600xt - kan jeg
så gå ud fra kortet blot vender tilbage til sin alm clock hastigheder ?

dumt spørgsmål måske?

overdrive i ati's driver software pakker dukker simpelthen ikke op her - har
nogen et trick til hvordan man får det frem - det skulle virke på alle xt
kort - redline havde ingen temp måler så jeg tør ikke rigtigt bruge det

al hjælp modtages !

på forhånd tak
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : ct

Dato : 22-10-04 05:42

prøv at se med atitool

ct

Fra : sniper_Nolight

Dato : 22-10-04 12:56

> prøv at se med atitool

jeg har lige hentet det og vil til at install

jeg vil lige høre dig:

kan man overhovedet oc med den alm blæser der sidder på kortet fra fabrikken

kortet er sapphire 9600xt med 256 mb ram

desuden - hvilke temperaturer bør jeg IKKE overstige? og hvordan ved jeg det
går galt (ja, lortet brænder af, men inden da