CBR600-RC30?
Fra : Martin Jensen

Dato : 14-05-01 14:47

Hej NG´fans

Jeg så til bakke åbningen en CBR900 RR med RC30 el.RC45 bagsvinger og
baghjul.
Nå kommer 10000 kr. spørgsmålet.... er der nogen der ved og man kan gøre det
samme på en CBR 600 F3?

Mvh
Martin

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 14-05-01 17:10

"Martin Jensen" <fisdan@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> baghjul.
> Nå kommer 10000 kr. spørgsmålet.... er der nogen der ved og man kan gøre

Det kan man godt, men det kræver vist lidt snilde, jeg så det engang i et
tysk MC-blad. En eller anden far der lige ville være lidt godt ved hans søn
på knægtens 18 års fødselsdag. Så han byggede lige en CBR600 F2 om for
40.000,- DM og forærede knægten den !!!!!!!!!!!!!!!

--
M.v.h.
Thore Jensen

Fra : Armand

Dato : 15-05-01 00:16

SmaRTrxxv <smartrxxv@hotmail.com> skrev i en
> [...]
> på knægtens 18 års fødselsdag. Så han byggede lige en CBR600 F2 om for
> 40.000,- DM og forærede knægten den !!!!!!!!!!!!!!!

Hæ!

Og jeg sad lige og filosoferede over en beløbsramme på ca. 20% af
F3'erens værdi :-/ Det slår tilsyneladende slet ikke til

--
Armand.

Fra : Knud Jacobsen

Dato : 15-05-01 07:10

> [...]
> baghjul.
> Nå kommer 10000 kr. spørgsmålet.... er der nogen der ved og man kan gøre

Prøv www.swingarm.com - de har stået for den flotte bagende, du kan se på:
http://www.users.totalise.co.uk/~splatt/index.shtml

Knud Stange Jakobsen
TDM 850