Grafik kort med god TV-out
Fra : Martin Nielsen

Dato : 16-10-04 09:29

Hej

Først vil jeg lige sige at jeg også har postet dette emne i en anden gruppe,
men det var før at jeg fandt udad at denne her gruppe fandtes. Så håber at I
vil svare alligevel.

Nå men jeg er ved at købe mig en ny PC, men er lidt i tvivl om hvilket
grafikkort
jeg skal bruge.
Jeg spiller aldrig på min PC, så jeg skal ikke have det største kort som
findes, men jeg køre dog af og til med nogle lidt tunge simulerings og
layout programmer. Til gengæld ønsker jeg at bruge min PC som DVD afspiller,
så jeg vil gerne have en god TV-out udgang. Hvilke kort kan anbefales. Det
bundkort jeg kigger på har ikke PCI-E (men jeg har ikke endelige bestemt
det).

Forslag?

Kan alle kort vise fx en DVD film på TV-out og fx word eller andet på ens PC
skærm?

Hvordan bliver billede kvaliteten på TV´et med sådant et kort, når jeg
afspiller en DVD på min PC og så overføre signalet til mit TV via CVBS eller
S-VHS, sammenlignet med en alm. billig DVD afspiller??

Martin Nielsen