Hvornår komme dual DVI AGP kort til de nye~
Fra : Dr.Ralph

Dato : 14-10-04 23:38

Jeg er blevet lidt afskrækket af, hvor højt blæseren larmer på de nye
Nvidia 6800 ultra kort - jeg venter på, at der snart laves en AGP model med
dual DVI og gerne med en mindre larmende blæser - gerne UDEN blæser og
måske med en vandkøle løsning ?

Nogle der ved noget ?

--
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Fra : JK (at mail dot dk)

Dato : 15-10-04 07:38

On Fri, 15 Oct 2004 00:37:33 +0200, "Dr.Ralph" <dr.ralph@removesol.dk>
wrote:

> [...]
>dual DVI og gerne med en mindre larmende blæser - gerne UDEN blæser og

http://www.driverheaven.net/reviews/AX800XT/index.htm

fra skærm gruppen

mvh

John

Fra : Erik

Dato : 15-10-04 14:55

"JK (at mail dot dk)" skrev:

> http://www.driverheaven.net/reviews/AX800XT/index.htm
>
> fra skærm gruppen

Det er ikke til AGP.

--
Erik

Fra : Nicolai

Dato : 15-10-04 08:58

> [...]
> dual DVI og gerne med en mindre larmende blæser - gerne UDEN blæser og
Jeg har valgt GT modellen - en anelse mindre mhz, ellers samme kort som
ultraen. MSI's siger intet - 30db. Kanon succes her.

Fra : Erik

Dato : 15-10-04 14:57

"Dr.Ralph" skrev:
> [...]
> dual DVI og gerne med en mindre larmende blæser - gerne UDEN blæser og

Hvad med at smække en Arctic Cooling NV Silencer 5 på?
http://www.bsmultimedia.dk/info.php?id=429

--
Erik