grafikdriver problem
Fra : Keld Villadsen

Dato : 14-10-04 21:36

Jeg vil prøve at benytte 2 skærme, men er løbet ind i et problem.

Jeg har fundet et gammelt S3 grafikkort til skærm 2, men der findes ingen
XP driver og jeg kan ikke finde den gode gamle generic driver i
driverdatabasen mere.

Nogen der har et forslag?

Det er et S3 Virge DX/GX

Håber en kan hjælpe

Venligst

Keld

Fra : Sune Salminen

Dato : 14-10-04 23:54

Keld Villadsen wrote:
> [...]
>
> Jeg har fundet et gammelt S3 grafikkort til skærm 2, men der findes
> ingen XP driver og jeg kan ikke finde den gode gamle generic driver i

Brug en driver til Windows NT eller Windows 2000.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.