Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
En jungle
Fra : Jan Holm

Dato : 14-10-04 19:50

Hej

Man kan få Geforce mx400 under en masse mærker, det samme
med feks Radeon 7000. Er det de samme kort med forskellige
navne, eller kort baseret på samme chip, eller noget helt tredie ?

Og hvis der var en der kunne anbefale et godt og billigt no nonsense
kort der ikke skal bruge til spil overhovedet. Jeg vægter gode drivere
og stærkt signal (5 meters kabel) høj refresh rate på 1600x1200.
Gerne brugt, hvad burde jeg satse på.

PFT
Jan Holm

Fra : /Ole

Dato : 14-10-04 20:04

Jeg havde et MSI geforce4 ti4200, som en kammerat desværre nok har ødelagt,
da han skulle prøve det i hans maskine. Jeg har kørt med det i 1-1½ år, og
har intet skidt at sige om det. Kanon stabilt og nvivea laver gode drivere.
Hold dig fra MX kortene, og køb i stedet evt. et brugt ti4200. Jeg fik budt
400.- +pp inden skovlen fik det smadret, så gå efter sådan noget.

ang. Junglen, så er det samme chipsæt, de er bygget over, men der er en
masse forskellige producenter, der kan have sparet mere eller mindre på
komponenter og især køling, så jeg ville gå efter et kvalitetsmærke.

/Ole