Radeon 9600XT og to skærme som ét skrivebo~
Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 13-10-04 10:38

Jeg har et Radeon 9600XT med to skærme på - tidligere havde jeg et Radeon
8500 og der opførte mine skærme sig som én stor skærm, og hvis jeg lagde en
baggrund på, så lavede jeg den i 2560 x 1024 pixels og den passede til mine
skærme. Men med Radeon 9600XT, så bliver baggrunden gentaget på begge
skærme - den ser med andre ord kun 1280 x 1024 og ikke 2560 x 1024 når vi
snakker baggrunde. Bortset fra det, så fungerer setup'et fint, men denne
detalje irreterer mig dog.

Er der nogen der kan hjælpe med en løsning?

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk - live webcam