GF 6600gt til agp port
Fra : Claus Kunz

Dato : 05-10-04 15:50

GF 6600gt til agp port hvor når kommer de på market eller til danmark

hilsen sjyden

Fra : Thomas Kristiansen

Dato : 05-10-04 15:56

der bliver snakket om sidst på året.
men kortene er ikke annonceret officielt endnu. så der ligger ikke en
konkret dato.

mvh
TK

Fra : Claus Kunz

Dato : 05-10-04 17:01

skal jeg købe et gf 6800 med 128mb ram eller er det værd at vente på et gf
6600gt
tænker pris ydelse på de to modeller

Fra : Thomas Kristiansen

Dato : 05-10-04 17:08

hvordan ser din maskine ud eller med udstyr.

mvh
TK

Fra : Claus Kunz

Dato : 05-10-04 17:17

Abit NF7-S v2.0
AMD Athlon Barton XP 3200+
Corsair Value DDR3200 512mb
GF ti4400 grafikkort

plus det løse

Fra : Thomas Kristiansen

Dato : 05-10-04 17:21

> Abit NF7-S v2.0
> AMD Athlon Barton XP 3200+
> Corsair Value DDR3200 512mb
> GF ti4400 grafikkort

Jeg har tilfældigvis også selv et GF ti4400.
Og min plan er at købe et GF 6600 eller et ATI X600XT når det kommer.
Man får helt sikkert det bedste pris/ydelses forhold ved disse kort.

Så det er jo lidt et temperaments beslutning. GF 6800 er topydelse til mega
mange penge.
Husk du måske også skal investere i en ny strømforsyning.

mvh
TK

Fra : Claus Kunz

Dato : 05-10-04 17:25

min psu er på 360watt er det for lidt

Fra : Thomas Kristiansen

Dato : 05-10-04 17:30

> min psu er på 360watt er det for lidt

Det kan jeg ikke lige umiddelbart bedømme, da det jo afhænger meget af
resten af din computer og hvor meget dine enheder ellers sluger af Watt.
Men jeg mener at have hørt at 420 Watt er laveste bud ved et moderne system
og et GF 6800.
Men jeg vil selvfølgelig ikke hænges op på det. Ha' det dog lige i
baghovedet.

Som en lille sidenote, hvis du er interesseret i et stort grafikkort er ATI
X800XT langtfra så strømkrævende som dets Geforce konkurrent.

mvh
TK

Fra : Nicolai

Dato : 06-10-04 06:29

> min psu er på 360watt er det for lidt

Jeg kører mit GT6800GT på en 250W - den må være god så... mystisk.

Fra : Thomas Kristiansen

Dato : 06-10-04 16:05

Faktisk kan en god 250 Watt psu være langt bedre end en dårlig 360 Watts
psu. Så...

mvh
TK

Fra : Thomas Kristiansen

Dato : 06-10-04 16:29
Fra : Carsten

Dato : 05-10-04 20:42

Et Geforce 6800 non ultra koster omkring 2400 og giver efter min mening god
ydelse for hver krone.

Det er ikke værd at vente på om/når Geforce 6600GT-AGP kommer på markedet.

Mvh
Carsten