Nyt grafikkort?
Fra : GM

Dato : 05-10-04 15:12

Hejsa....
Jeg vil til at invistere i et nyt grafik kort, da det tit er sådan at når
jeg har installeret et spil kan jeg ikke starte det da mit grafikkort ikke
understøtter spillet.

Senest har jeg installeret Thief - Deadly Shadows og det kunne jeg ikke
spille. Heller ikke den nye med Medal of honar.

Jeg har en
AMD XP 1600+
1400 Mhz
756 Ram
Grafikkortet er Geforce2 MX/MX 400

Men hvad skal jeg købe for at jeg kan spille de nyeste spil?
Har ingen anelse om det.

Pris ide, måske omkring de 1000, hvis det kan lade sig gøre. Gerne billiger.
Har ingen ide om hvad et rimeligt grafikkort koster

Mvh
Gossa

Fra : Mia og Rune Keller

Dato : 05-10-04 20:02

Jeg står i samme situation at jeg skal til at invistere i et nyt grafikkort
til omkring tusind kroner.
Jeg har indtil videre fundet frem til at man vist får mest for pengene i
Radeon serien fremfor Nvidia. Jeg er dog i tvivl om hvad der kan anbefales
af Pro eller XT ??

Jeg håber meget der er nogle der vil komme med nogle forslag i 1000 kroners
prisklassen.

På forhånd mange tak for hjælpen.

Rune

Fra : Sune Salminen

Dato : 05-10-04 20:08

Mia og Rune Keller wrote:
> [...]
> der kan anbefales af Pro eller XT ??
>
> Jeg håber meget der er nogle der vil komme med nogle forslag i 1000

Hej Rune.

Radeon 9800 Pro eller Geforce FX5900XT er nogenlunde jævnbyrdige kort.
Jeg har sidstnævnte i en udgave fra Leadtek (Winfast A350 TDH). Det kan
overclockes til 450/800 uden problemer og kører Doom 3 i medium detail
på 1024x768. Jeg får 0.2 FPS mere end min kammerat der har et 9800 Pro

Hils Eddie og sig tak for lån af AY-3-8910'en, skal lige finde en sokkel
til den i morgen, så må vi se om det virker.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.