Andet multimedie
bentjuul 3670
OT: Photoshop vs. explorer
Fra : Jesper

Dato : 14-05-01 14:20

(ved det ikke helt hører til her, men har valgt at skrive det her da der er
mange der arbejder med de samme værktøjer som mig og måske har haft de samme
problemer)

når jeg kører med photoshop 6.0 og begynder at browse rundt med ie5.5 sp1
går hunden ned ?
andre med samme problem ?
evt løsning ?

hjælp ! :)

Fra : Madsen

Dato : 14-05-01 15:08

"Jesper" <j@esp.er> skrev:

> når jeg kører med photoshop 6.0 og begynder at browse rundt med ie5.5 sp1
> går hunden ned ?
> andre med samme problem ?
> evt løsning ?

I det hele taget går IE5.5 bare ned!
Jeg fik aldrig skidtet til at køre og er nu tilbage ved IE5.01 SP2.
Den går faktisk aldrig ned. Kører også Photoshop 6, men har
ikke kunnet finde sammenhænge imellem disse to programmer.
IE5.5 gik ned uanset hvad jeg havde åbnet sammen med den.

Det er selvfølgelig ikke meget hjælp, men jeg synes bare lige
jeg ville nævne min oplevelse med IE5.5. Hos andre kører den
sikkert uden problemer overhovedet.

--
Mvh. Madsen
(Remove »who« in email)

Fra : Dr. Ralph

Dato : 15-05-01 00:38

>Det er selvfølgelig ikke meget hjælp, men jeg synes bare lige
>jeg ville nævne min oplevelse med IE5.5. Hos andre kører den
>sikkert uden problemer overhovedet.

Hmmmmmm............................

Hos mig har IE 5.5 kørt perfekt uden nedbrud i snart et år - både på
min bærbare med win2000pro og på min stationære med win ME (Win ME er
mærkeligt nok heller ikke gået ned på minstationære endnu - jeg er
inde i en stime.......nyd den mens den varer.......:)

Jeg tror også, at mange af de problemer folk fik med win ME skyldtes,
at man vr lidt for hurtige med at bruge gamle drivere til win 98
sammen med win ME, noget som jeg ved har givet mange ustabile winME
systemer.

I starten var problmer, at der ikke fandtes drivere til winME på alle
felter - men dette er langsomt ved at blive bedre.

Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph

Email: dr.ralph@remove.mail.com
Please remove "remove." before mailing me.

Fra : Kim Søvø Pedersen

Dato : 14-05-01 15:16

> evt løsning ?

Installér en update til PS. Jeg kan ikke huske hvilken det er helt præcis,
men
du kan sikkert finde den her...

http://www.adobe.com/support/downloads/pswin.htm

Kim

Fra : Kim Søvø Pedersen

Dato : 14-05-01 15:18

> evt løsning ?

Her var den:

http://www.adobe.com/support/downloads/880e.htm

Et af de mange punkter i update-listen:
"- Memory usage is better on all Windows operating systems; the network
should no longer become unavailable when Photoshop is running."

- Kim

Fra : Jesper Kollerup Jens~

Dato : 14-05-01 17:31

"Kim Søvø Pedersen" <ksp@diaphoni.dk> wrote in message
> Et af de mange punkter i update-listen:
> "- Memory usage is better on all Windows operating systems"

Hmmm... bruger den så mere eller mindre RAM? :)

--
med venlig hilsen:
Jesper Kollerup Jensen

Fra : Madsen

Dato : 14-05-01 17:47

"Jesper Kollerup Jensen" <jesper@kollerup.dk> skrev:

> - der har bihulebetændelse og keder sig! :)

Føj da! God bedring. :)

--
Mvh. Madsen
(Remove »who« in email)

Fra : Jesper Kollerup Jens~

Dato : 14-05-01 17:58

"Madsen" <madsens@whomail.dk> wrote in message

> Føj da! God bedring. :)

Takker! :)

Forårsvejret kan sgu godt narre folk til at tro de kan lege
halvnudister! :(

--
Med venlig hilsen:
Jesper Kollerup Jensen

Fra : FeZ

Dato : 14-05-01 20:11

"Jesper Kollerup Jensen" <jesper@kollerup.dk> skrev i en meddelelse
> Forårsvejret kan sgu godt narre folk til at tro de kan lege
> halvnudister! :(

Øv, et billede du dannede inde i mit hoved.
No offense (c;

--
FeZ

Fra : Jesper Kollerup Jens~

Dato : 14-05-01 23:38

"FeZ" <fez@stofanet.lovely_spam.dk> wrote in message

> "Jesper Kollerup Jensen" <jesper@kollerup.dk> skrev i en meddelelse
>
> Øv, et billede du dannede inde i mit hoved.
> No offense (c;

Ja, jeg kan godt forestille mig at det kunne ses som noget ret mystisk.
Faktisk drejede det sig egentlig bare om noget så ekstremt som bar
overkrop, shorts og sandaler. :)

--
Med venlig hilsen:
Jesper Kollerup Jensen