grafikkorts værdi
Fra : Jens Chr.

Dato : 30-09-04 18:50

hejsa, ville lige høre om det var nogen der havde en ide om hvad et MSI
GF4 ti4200, 128 mb, APG X4 grafikkort ville være værd nu til dags, skla
skifte og en kammerat vil gerne købe det gamle.

venlig hilsen

Jens Chr.

Fra : /Ole

Dato : 30-09-04 20:24

Jeg har selv et af slagsen, fra MSI, og vil da mene, det burde gi ca. 400.-

/Ole, der snart har et til salg

Fra : Sune Storgaard

Dato : 30-09-04 22:28

/Ole wrote:
> Jeg har selv et af slagsen, fra MSI, og vil da mene, det burde gi ca.
> 400.-

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=39228 418 kroner, for 31 kroner
mere får man agp x8 og tv-out. Ganske vist en anden fabrikant, men jeg tror
forskellen er den sammen. På den baggrund mener jeg at 400 er lige i
overkanten, men så kan man selvfølgelig prøve den blå avis ..

Og nej, jeg forsøger ikke at prutte prisen fordi jeg selv er interesseret :)

Fra : Jens Chr.

Dato : 01-10-04 13:07

okay, dvs en 250-300 kr vel er en fair nok pris, må se om min kammerat
vil betale det :D

mange tak for hjælpen

Jens Chr.

Fra : Carsten

Dato : 01-10-04 15:34

Kig evt. på www.qxl.dk hvor mange handles til omkring 300-400.
Jeg ved godt folk byder for meget nogle gange specielt på grafikkort.
Men jeg ville foreslå en pris på 300 mellem bekendte med alt tilbehør.

Mvh
Carsten