Hvilket kort med DVI og TV-out til showshi~
Fra : Peter

Dato : 30-09-04 15:24

Hej.

Jeg søger et nyt skærmkort, det jeg har nu driller nemlig en del, det er et
Matrox G400 DH.
Billedet er utroligt godt, men for at få en videofilm (dvd el.lig.) over på
tv-out, skal skærmkortet stå til dvdMAX, hvilket så desværre samtidig
betyder at jeg ikke får lov til at se menu´er el.lign på mit tv.
Slår jeg dvdMAX fra og køre med clone i stedet, så får jeg til gengæld kun
et sort felt der hvor filmen ville være på tv-skærmen.

Hvilket kort fungere godt med programmer som ShowShifter ??
Det skal have en god TV-out (svhs) og gerne DVI til min computerskærm.
Og så skal det være i stand til at vise samme billede på min PC og på
TV-skærmen samtidig....... - og uden at skifte opløsning på PC´en !

Jeg bruger ikke min PC til spil, så det gør ikke noget hvis ydelsen på spil
ligger på niveau med mit G400 kort......

Jeg vil blive meget glad for at få lidt hjælp med dette, da jeg ikke ved
hvad jeg skal lede efter......

Prisen skal helst ikke over mellem 600.- og 1000.-

Mvh.
Peter

Fra : Peter

Dato : 30-09-04 20:12