flere fjernsyn på tvout?
Fra : Ronaldo

Dato : 27-09-04 17:55

Jeg har prøvet at tilslutte to fjernsyn med en splitter, og det kører såmænd
fint nok. Det går galt hvis jeg tilslutter et tredje fjernsyn. Billedet er
forstyrret.

Hvad kan jeg gøre for at forstærke signalet?

Fra : Sune Salminen

Dato : 27-09-04 23:31

Ronaldo wrote:
> [...]
> Billedet er forstyrret.
>
> Hvad kan jeg gøre for at forstærke signalet?

Ombygger grafikkortet....?

Held og lykke.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Dan Mørkbak Sørensen

Dato : 28-09-04 08:07

bedste mulighed er nok at sende signalet ind gennem en video først og så
sætte de 3 fjernsyn til denne video på alm antenne-stik. på denne måde kan
du købe en billig antenne forstærker i harald nyborg hvis signalet bliver
for dårligt. Løsningen er ikke specielt pæn, men billig =)

--
Dan Mørkbak Sørensen