Fjerne icon i værktøjslinien
Fra : Kim Schroeder

Dato : 25-09-04 01:23

Efter at have installeret nye drivere for mit Geforce 3 kort, har jeg
- ikke overraskende - fået et icon ved siden af uret (NVIDIA-indstillinger).
Har kigget i msconfig under Start, men kan ikke lige finde noget der ligner.

Hvordan slipper jeg af med dette icon ?

Kim

Fra : Johnny

Dato : 25-09-04 07:46

"Kim Schroeder" <nospamtome@myorange.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> (NVIDIA-indstillinger).
> Har kigget i msconfig under Start, men kan ikke lige finde noget der

Højreklik på skrivebord og vælg egenskaber
Vælg indstillinger
Vælg avanceret
Vælg G-Force kort
Vælg fejlfinding
Fjern flueben ved Vis Nvidia indstillinger

Johnny

Fra : Kim Schroeder

Dato : 27-09-04 18:25

"Johnny" <sibbert7FJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:41551420$0$176$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
[klip]
> [...]
> Vælg G-Force kort
> Vælg fejlfinding
> Fjern flueben ved Vis Nvidia indstillinger

1000 tak for hjælpen

Kim

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 25-09-04 08:01

Kim Schroeder wrote:

> (NVIDIA-indstillinger). Har kigget i msconfig under Start, men kan
> ikke lige finde noget der ligner.

Kig efter "NvMediaCenter" - Jeg slap af med den

Jesper G. Poulsen