GeForce 6800GT & Unreal Tournament
Fra : Rune M.

Dato : 24-09-04 19:49

Hej !

Spiller stort set kun Unreal Tournament og oplever at spillet hakker sjovt
med
dette nye grafikkort (Point of View) og 61.77 drivere - kørte ok med mit
ATI9700Pro, men købte nyt
pga. Doom3 og senere Half Life 2, når det engang kommer.

Andet hardware Soltek Nforce2 mobo + Barton 2500@2800

Nogle hvor dette gfx kører fint med UT .. ?

Mit spg. hvilken driver bruger i ?

Hjælp :)

Mvh. Rune

Fra : Nicolai

Dato : 24-09-04 20:33

> [...]
> ATI9700Pro, men købte nyt
> pga. Doom3 og senere Half Life 2, når det engang kommer.

Så er noget helt galt :)

Un-installede du de tidligere drivere?

> Andet hardware Soltek Nforce2 mobo + Barton 2500@2800
Ram?

> Nogle hvor dette gfx kører fint med UT .. ?
M A X

Fra : Rune M.

Dato : 24-09-04 20:42

Installerede 61.76 .. samme problem .. MEN da jeg satte 2x eller 4x
antialiasing på = NUL hakkeri ...

underligt ? eller ??!??!

Fra : sls

Dato : 25-09-04 20:22

"Rune M." <runem4(fjernes)@msn.com> skrev i en meddelelse
> Installerede 61.76 .. samme problem .. MEN da jeg satte 2x eller 4x
> antialiasing på = NUL hakkeri ...
>
> underligt ? eller ??!??!

Har hørt at Nvidia arbejder på højtryk, med at få nye drivere der virker med
AA og 6800 kortene.

Mvh Sid