Skal jeg skrotte min Radon 8500? eller...~
Fra : B.K.S

Dato : 23-09-04 16:50

Hej i NGen, jeg står og skal til at lave mig en ny comp, men da det er et
par år siden jeg sidst har skruet sådan en fætter sammen, og jeg heller ikke
har fulgt særlig meget med i hvad der er sket på grafikkort scenen, ja så
ville jeg høre om jeg kan beholde min Radon 8500, eller er den så langsom at
den ikke kan køre f.eks Doom 3 sammen med en cpu på omkring de 3000 Mhz ?
Og hvor passer Radon 8500 ind mellem de andre ATIer og GeForcer? det er jo
ikke til at finde ud af for ATI lavede jo om på deres model nummere og
navne.
Håber at nogen kan hjælpe med at bringe lidt lys over sagerene.
Med venlig hilsen Brian.

Fra : Karsten Andersen

Dato : 23-09-04 17:22

Thu, 23 Sep 2004 17:50:14 +0200, skrev B.K.S, på 12 linier, i
<4152f0b9$0$275$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, :

omtrent som et ATI 9000 kort

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 23-09-04 17:44

"B.K.S" <Brian.Schau@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Og hvor passer Radon 8500 ind mellem de andre ATIer og GeForcer? det er jo
> ikke til at finde ud af for ATI lavede jo om på deres model nummere og

Et R 8500 ligger lidt under et GeForce 4, og lidt over et R 9000.

Du kan godt spille Doom 3 på det, jeg har en ven der har spillet med netop
det kort.

Dog vil jeg sige at det er lidt "synd" for din kommende 3 GHz cpu, den kan
sagtens trække meget mere.

Jeg ville anbefale et Radeon 9800 Pro eller lignende, det er til at betale
nu.
(ca 17-1800,-)

Du kan evt. også kigge efter et brugt 97-9800, de ligger omkring 1000,-.

Venlig hilsen
Henrik