Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Medion kort ..
Fra : Zup Zuip

Dato : 23-09-04 16:48

Jeg har et Medion FX5200 kort med et gult stik på kortet, til video in.
Vil gerne have et hurtigere kort men der skal være dette stik på.

Billede i dk.binaer.

Nogen som evt. har et liggende, eller ved hvor et kan købes ?

Fra : danni plougmann

Dato : 23-09-04 17:45

mit connect3d x800 pro @ xt vivo har dette gulle stik
hvad skal egenligt monteres i dette stik, fra noget tv grapper kort eller
hvad???

jeg købte mit kort i i viborg, midtdata

/danni plougmann

Fra : Zup Zuip

Dato : 23-09-04 20:01

danni plougmann wrote:
> mit connect3d x800 pro @ xt vivo har dette gulle stik
> hvad skal egenligt monteres i dette stik, fra noget tv grapper kort
> eller hvad???

Det skulle gerne være en S-Video og en Composite Video indgang.
Står der ikke noget i manualen til dit kort ?

> jeg købte mit kort i i viborg, midtdata

Jeg kigger lige på deres hjemmeside.