Hvilket grafikkort skal jeg købe??
Fra : Pierre-Karina

Dato : 22-09-04 21:34

Hej i Ng

Jeg står og vil investere i et nyt grafikkort men ved ikke vilke jeg skal
vælge?

Jeg har nu et Geforce Ti4200 men det kan ikke følge helt med mere syntes
jeg.

Jeg vil ikke op og investere 5 kg i et grafikkort men 2 -3 er ok.

Pierre

Fra : Carsten

Dato : 22-09-04 22:05

Geforce 6800 (non ultra) koster omkring 2400-2600 alt efter mærke.
Det er mit forslag indenfor 2-3000 prisklassen.

Hvilken PC skal grafikkortet sættes i ??
(helst en 2400+ AMD eller 2,6 Ghz Intel P4 samt begge med 1 GB DDR PC3200)

Ellers kan et mindre Point of View Geforce FX5900XT gøre det (omkring 1400).

Mvh
Carsten

Fra : Martin Sinkjær

Dato : 22-09-04 22:03

"Pierre-Karina" <pierre-karina@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg vil ikke op og investere 5 kg i et grafikkort men 2 -3 er ok.

I prisgruppen på 2-3000 kroner er det bedste køb uden tvivl et kort med
nvidia geforce 6800.
De fås til omkring 2400kr.
Fx. den her: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=98587
eller den her: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=94113