USB2 DIGITAL PCTV AND MOVIE EDITOR
Fra : Michael

Dato : 21-09-04 23:55

Jeg har købt ovenstående produkt fra Trust og Windows xp pro finder det da
også uden problemer.

Men det program som hører med, så man også kan se fjernsyn (det var jo
ideen) kan jeg ikke installere. der kommer følgende fejl :

16-bit Windows undersystemet

c:\windows\system32\autoexec.nt. Systemfilen er ikke egnet til at køre
MS-DOS og Microsoft Windows programmer.
Vælg "luk" for at afslutte programmet. der er derefter 2 valg.....nemlig luk
eller ignorer, men det er lige gyldigt hvilket jeg vælger.

Programmet afslutter uden installation.

Hvad skal jeg gøre ?

Fra : Peter Schroeder

Dato : 23-09-04 09:56

"Michael" skrev
> Hvad skal jeg gøre ?

Prøv at lave en genvej til Setup filen på cd'en.
Højreklik på genvejen og bed den køre i
win95/98 mode.
Måske det kan løse problemet.
Hvis du får programmet installeret, er du muligvis
også nødt til at køre dette i win95/98 mode.

Peter Schrøder
peterschATvip.cybercity.dk
replace AT with @ to reply