Q: 3D Ydelse på FX5200 med 64bit BUS
Fra : Morten Bo Jensen

Dato : 19-09-04 14:58

Hvor godt yder et FX5200 med 128mb RAM med en hukommelsesbus på 64bit i
3Dmark2001SE ???

Nogen af kortene har 128bit RAm mens andre har 64bit - Begge kort har DDR
RAM og det skulle være uden betydning om der er 64 eller 128mb på kortet

Anyone ???

--
Email: giant [AT] post.cybercity [DOT] dk

Fra : Carsten

Dato : 19-09-04 16:06

128bit bus er meget bedre end flere MB RAM, hvis det er valgmulighederne.
64MB og 128bit bus er bedre end 128MB og 64bit bus.

Der er en grund til at de hurtigste grafikkort alle har 256 bit bus.

Mvh
Carsten

Fra : Morten Bo Jensen

Dato : 19-09-04 18:08

Ja, det vidste jeg jo egentlig også godt... Men spørgsmålet var: Hvor godt
yder det i praksis med 64bit bus...

Fra : Anders Lund

Dato : 20-09-04 06:12

Morten Bo Jensen wrote:
> Hvor godt yder et FX5200 med 128mb RAM med en hukommelsesbus på 64bit i
> 3Dmark2001SE ???

Futuremark (Dem der laver 3D Mark) har en masse benchmark resultater på
deres hjemmeside. Du skal vist først submitte en benchmark til dem, før
du kan få adgang.

http://service.futuremark.com/servlet/Index?pageid=/orb/projectsearch

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk