Søges: Honda CB550 (Specifikationer)
Fra : MaLLeSiTe

Dato : 14-05-01 11:25

   Hejsa.. Jeg skriver lige igen. Tak for de info jeg fik i min sidste
post. Nu kunne jeg godt tænke mig at vide om der er nogen der evt. har
scannet nogle tegninger osv. fra manualen?! Eller evt. kan henvise mig til
en god infoside omkring Honda CB550'en?!
   Jeg fandt ledningsnettet på en tilfældig side på nettet, men det er
ikke helt tilstrækkeligt.
   Hvis der er nogle der er interesserede, så har jeg postet
ledningsnettet på følgende: CB250, CB350, CB350F, CB400, CB500 og CB550
   Posten hedder: Honda CB-Ledningsnet - Blandet

   Venlig Hilsen Martin
   Mail: mmc1234@email.dk (Uden 1234)

Fra : Buck

Dato : 14-05-01 14:43

prøv at kigge her
http://home.worldonline.dk/~hondacb/

--
/Buck
CB550F

Fra : Buck

Dato : 14-05-01 14:46

Hmm... kan ikke lige finde det med ledningsnettet...
ka du ikke sende det på mail til buck@ehj.dk? tak!