Andet multimedie
bentjuul 3670
Kalender skabelon?
Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 18-10-04 13:32

Er der nogen der ved hvor jeg kan finde kalender skabeloner for 2005? Jeg
leder efter en A3, med et halvt år på hver side, hvor jeg så selv kan
indsætte kundens grafik.

Findes der et sted man kan downloade forskellige størrelser kalendere?

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk - live webcam

Fra : Kurt Lund

Dato : 18-10-04 14:58

..°o.O Thomas O.o°. skrev:

> Er der nogen der ved hvor jeg kan finde kalender skabeloner for 2005?
> Jeg leder efter en A3, med et halvt år på hver side, hvor jeg så selv
> kan indsætte kundens grafik.

Det vil nok være en god ide, hvis du fortæller i hvilket filformat du
ønsker skabelonerne. Det gør det nemmere at hjælpe dig.

--
Kurt Lund
- der også filtrerer toppostere fra.

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 18-10-04 15:05

"Kurt Lund" <lund@fabel.dk> skrev i en meddelelse
> Det vil nok være en god ide, hvis du fortæller i hvilket filformat du
> ønsker skabelonerne. Det gør det nemmere at hjælpe dig.

Det kan der være noget om - InDesign, Illustrator eller pdf vil være perfekt

Fra : Morten S Hansen

Dato : 18-10-04 21:26

Jeg har selv forgævens ledt efter en kalender i A4 format med et halvår på
hver side - bare til privat brug.

Tilsidst måtte jeg lave en selv manuelt! (men har indtilvidere kun lavet
frem til årsskiftet) - og er dermed meget intresseret i en kalender i html,
pdf, eller et MS Office format...

mvh Morten, roskilde.

ps. Hvis nogen er intreseret i min skabelon til halvårs kalender for
efteråret 2004 i Word format, kan jeg godt lægge den ud på nettet...

Fra : Kristian Amby

Dato : 18-10-04 22:32

Med Olympus kameraer medfølger et program, Camedia Master, der kan
lave julekort, kontaktkopier og mange andre ting, deriblandt
kalendere.

Det har bare den ulempe, at man ikke kan gemme, men bortset fra det,
funderer det fint.

Det kan hentes på
http://www.olympus-europa.com/consumer/208_software.cfm

Mvh
Kristian Amby

Fra : Jesper Hansen

Dato : 19-10-04 08:36

On Mon, 18 Oct 2004 23:31:47 +0200, Kristian Amby <amby@mail.dk>
wrote:

>Det kan hentes på
>http://www.olympus-europa.com/consumer/208_software.cfm

Jeg kan kun finde en update til programmet

Med venlig hilsen
Jesper Hansen

Fra : Kristian Amby

Dato : 19-10-04 17:26

Jeg har sendt dig et skærmdump.

Mvh
Kristian Amby

Fra : Jesper Hansen

Dato : 19-10-04 21:51

On Tue, 19 Oct 2004 18:26:22 +0200, Kristian Amby <amby@mail.dk>
wrote:

>Jeg har sendt dig et skærmdump.

Jo tak for det - men jeg tror desværre kun det er en update.

Med venlig hilsen
Jesper Hansen

Fra : emj

Dato : 19-10-04 23:17

wrote:

> [...]
>kalendere.
>
>Det har bare den ulempe, at man ikke kan gemme, men bortset fra det,

Kan kan udskrive og derme kan man jo også udskrive til acrobat
destiller, så det er vel godt nok.
Hilsen emj

Fra : Mogens Johansen

Dato : 20-10-04 07:51

Prøv evt. denne her.
http://www.rpc-scandinavia.dk/download/dansk%20autocalendar.xls
Den har et halvt år på hver side, man kan skifte år farver mv. Selve
kalenderen bliver genereret i et exel dokument, men kan selvfølgelig
eksporteres til diverse programmer. Husk at tillade makroer, ellers virker
den ikke.

Mogens

Fra : Jesper Hansen

Dato : 20-10-04 08:31

Den ved ikke at der er en uge 53 i år

Med venlig hilsen
Jesper Hansen

Fra : emj

Dato : 20-10-04 21:10

On Wed, 20 Oct 2004 09:31:01 +0200, Jesper Hansen
<lismoes@(slettes)gmail.com> wrote:

>Den ved ikke at der er en uge 53 i år

det er der rt mange kalendere, der ikke ved.
Hilsen emj