Andet multimedie
bentjuul 3670
psp, plugin
Fra : Ricko.

Dato : 15-10-04 11:51

Hej jeg havde for et par år siden et ret specielt filter til min psp 7 , men
jeg har fået smidt skiven væk hvor jeg havde den på , jeg havde lavet et
månelandskab som jeg pakkede ind i en form som et net , og det er dette
plugin som laver dette net jeg ikke kan huske navnet på , jeg lægger et
billede op i dk binaer , hvorpå man kan se billedet med det net jeg søger
plugin til., billedet er måske ikke så godt for jeg har formindsket det en
del , men man kan se hvad jeg mener .
link: news:cko9se$ei9$1@news.net.uni-c.dk

--
Ricko.