Andet multimedie
bentjuul 3670
Radeon 9600XT og to skærme som ét skrivebo~
Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 14-10-04 12:51

Jeg har tidligere postet dette indlæg i gruppen dk.edb.hardware.grafikkort,
men fik ikke nogen svar der - og da jeg ved at der sidder nogle her med 2+
skærme på samme grafikkort, så prøver jeg her:

Jeg har et Radeon 9600XT med to skærme på - tidligere havde jeg et Radeon
8500 og der opførte mine skærme sig som én stor skærm, og hvis jeg lagde en
baggrund på, så lavede jeg den i 2560 x 1024 pixels og den passede til mine
skærme. Men med Radeon 9600XT, så bliver baggrunden gentaget på begge
skærme - den ser med andre ord kun 1280 x 1024 og ikke 2560 x 1024 når vi
snakker baggrunde. Bortset fra det, så fungerer setup'et fint, men denne
detalje irreterer mig dog.

Er der nogen der kan hjælpe med en løsning?

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk - live webcam

Fra : Jesper

Dato : 14-10-04 19:59

..°o.O Thomas O.o°. wrote:
> [...]
> detalje irreterer mig dog.
>
> Er der nogen der kan hjælpe med en løsning?

Egenskaber for skærm - maker skærm nummer to i fanebladet indstillinger
- flueben i "udvid Windows-skrivebordet over til denne skærm"

slut

/jesper

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 14-10-04 21:19

"Jesper" <nej@tak.no> skrev i en meddelelse
> Egenskaber for skærm - maker skærm nummer to i fanebladet indstillinger
> - flueben i "udvid Windows-skrivebordet over til denne skærm"

Sådan står det i dag - men det virker ikke som jeg gerne vil have det til
med mit wallpaper Resten virker som beskrevet fint.

Fra : Jesper

Dato : 15-10-04 02:50

..°o.O Thomas O.o°. wrote:
> "Jesper" <nej@tak.no> skrev i en meddelelse

> Sådan står det i dag - men det virker ikke som jeg gerne vil have det til
> med mit wallpaper Resten virker som beskrevet fint.

Hmmm..... Jeg var vist lidt for hurtig der.....