Andet multimedie
bentjuul 3670
Filer med endelsen iso?
Fra : Dan Andersen

Dato : 04-10-04 19:23

Kender nogen filtypen .iso ? I hvilket prg. bruges de? Jedg havde engang et
link til et sted hvor filtyper blev beskrevet.. Nogen der kender dette sted?

--
Mvh. Dan Andersen - www.dbamott.dk

Fra : Mads

Dato : 04-10-04 19:42

On Mon, 4 Oct 2004 20:23:26 +0200, "Dan Andersen" <dan@dbamott.dk>
wrote:

>Kender nogen filtypen .iso ? I hvilket prg. bruges de?

Iso filer er typisk et CD image, altså en kopi af en CD.
Den kan enten brændes ud på en CD med f.eks. Nero
eller åbnes på harddisken med f.eks. Isobuster.

mvh Mads

Fra : Storm

Dato : 04-10-04 19:45

Dan Andersen <dan@dbamott.dk> wrote:

> Kender nogen filtypen .iso ? I hvilket prg. bruges de?

Jeg mener jeg har haft med det at gøre som en image fil af en samling
filer klar til at blive brændt ned på en CD, men det er noget siden.

Ellers:

http://filext.com/detaillist.php?extdetail=ISO

Her står det som en Cimagraphi CAD File fra Graphitech Ltd

http://filext.com/
http://www.wotsit.org/

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Dan Andersen

Dato : 04-10-04 21:42

Takker mange gg. Det var lige det jeg havde brug for..