Andet multimedie
bentjuul 3670
Program, der kan panorere
Fra : Kurt Guldbæk

Dato : 04-10-04 15:24

Hej NG!

Muligvis er dette ikke den rette NG, men jeg har ikke fundet nogen bedre.

Jeg søger et program der kan lave diasshow.
Det skal ud over den normale funktion også kunne panorere hen over et
billede hvis billedets højde/bredeforhold overskrider visningsvinduet.
Det skal bruges til at vise billeder, der er 'klistret' sammen af flere
billeder.

Mvh Kurt

Fra : Morten Lind

Dato : 04-10-04 17:34

Kurt Guldbæk <k@g.s> wrote:

> [...]
> billede hvis billedets højde/bredeforhold overskrider visningsvinduet.
> Det skal bruges til at vise billeder, der er 'klistret' sammen af flere

QuickTime & GraphicConverter, hhv.:
<http://www.apple.com/quicktime>
<http://www.lemkesoft.de>
M.

Fra : Storm

Dato : 04-10-04 19:58

Morten Lind <fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com> wrote:

> QuickTime & GraphicConverter, hhv.:
> <http://www.apple.com/quicktime>
> <http://www.lemkesoft.de>

Morten er du sikker på at QuickTime & GraphicConverter kan panorere på
den måde Kurt efterlyser?

Jeg troede man skulle have fat i et script for at klare den slags.

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Morten Lind

Dato : 04-10-04 21:36

Storm <NinzenREMOVE@ofir.dk> wrote:

> Morten er du sikker på at QuickTime & GraphicConverter kan panorere på
> den måde Kurt efterlyser?
>
> Jeg troede man skulle have fat i et script for at klare den slags.

.........ja, det skulle jeg da mene.....

<http://www.apple.com/quicktime/upgrade/>

Gå selv videre...........jeg har godt nok ikke selv gjort det, men er
temmelig overbevist om, at QT kan gøre det, Kurt efterlyser.....han
behøver ikke GC.........hvis jeg da forstår, hvad Kurt mener)))....og
det er jo ikke sikkert)
M.

Fra : Storm

Dato : 04-10-04 21:46

> [...]

> temmelig overbevist om, at QT kan gøre det, Kurt efterlyser.....han
> behøver ikke GC.........hvis jeg da forstår, hvad Kurt mener)))....og

Jo, det tror jeg du gør.

http://www.apple.com/quicktime/qtvr/authoringstudio/

Ser ud som om der er noget. Det må lige undersøges nærmere.
Tak skal du ha'.

--
Venlig hilsen Nina Storm

Fra : Morten Lind

Dato : 04-10-04 21:58

> [...]

> http://www.apple.com/quicktime/qtvr/authoringstudio/
>
> Ser ud som om der er noget. Det må lige undersøges nærmere.

*SS*...ja, det var jo lige det, jeg mente, så velbekomme
M.

Fra : Kurt Guldbæk

Dato : 05-10-04 15:01

"Morten Lind" <fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com> skrev i en
meddelelse

> QuickTime & GraphicConverter, hhv.:
> <http://www.apple.com/quicktime>
> <http://www.lemkesoft.de>
> M.
> --
> [dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst(ml)]

Umiddelbart ser det ret voldsomt ud, men jeg prøver dem!
Jeg takker for hjælpen.

Mvh Kurt

Fra : Per B

Dato : 07-10-04 22:29

Jeg kan varmt anbefale Pro Show Gold v.2 fra
http://www.photodex.com/products/proshowgold/

Mvh Per