Andet multimedie
bentjuul 3670
frilægge i photoshopfra 5.00 til 6.00
Fra : Niels Poulsen

Dato : 03-10-04 07:37

Jeg har nogle jeg har tænkt over meget længe det er hvordan man
frilægger en person eller andet i photoshop det skulle kunne lade sif
gøre

tak for mig

Niels

http://www.the-bums.com
Det er livet store kundskaber at, vær tilfreds med hvad du ser

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 03-10-04 13:35

Niels Poulsen skrev:

> Jeg har nogle jeg har tænkt over meget længe det er hvordan
> man frilægger en person eller andet i photoshop det skulle
> kunne lade sif gøre

Det ville være nemmere at hjælpe, hvis du havde et billede vi kunne
gå ud fra for selvfølgelig kan det lade sig gøre. Der findes endda
flere måder at gøre det på, men hvilken der er smartest/hurtigst,
kommer i høj grad an på billedet.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Niels Poulsen

Dato : 03-10-04 15:06

> [...]
> gå ud fra for selvfølgelig kan det lade sig gøre. Der findes endda
> flere måder at gøre det på, men hvilken der er smartest/hurtigst,

vi har et billedet af mig fx eller en anden person som sider på en
tilfælldig stol spørsmål hvardan kan jeg frilægge denne person

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 03-10-04 16:57

Niels Poulsen skrev:

> vi har et billedet af mig fx eller en anden person som sider
> på en tilfælldig stol spørsmål hvardan kan jeg frilægge denne
> person

Jo større kontrast du har imellem baggrunden og objektet, som
du vil have fritlagt, jo nemmere er det, men jeg kan stadig
ikke sige dig, hvilken metode der er nemmest eller bedst uden
at have set billedet.

Det gælder sådan set bare om at lave en præcis markering, så
start evt. her:
<http://www.elated.com/tutorials/graphics/photoshop/selecting/>
Linket beskriver forskellige måder at få objekter markeret på i
Photoshop, men langt fra alle måderne.

--
Hilsen
Madsen