fluestang kork eller neopren?
Fra : Thomas S Knudsen

Dato : 01-11-04 19:26

jeg har lige et spørgsmål... hvad er egentlig bedst; kork eller neopren? og
kender i nogle gode mærker som ikke er de dyreste men heller ikke under 700
kr.?

mvh.

Jakob Hansen

Fra : Jesper Hansen

Dato : 03-11-04 19:42

Hejsa.
Jeg foretrækker helt klart kork til alt. Neopren er et billigt alternativ
som kun til nød har sin berettigelse på pirkestænger. Der er mange gode
stænger i 999-1499 klassen, men det er svært at rådgive, da det også er et
spørgsmål om kastestil og hvad/hvor du skal fiske. Prøv nogle forskellige og
spørg igen, når du har et par bud.

Good luck

Jesper

Fra : Claus

Dato : 03-11-04 12:22

> [...]
og
> kender i nogle gode mærker som ikke er de dyreste men heller ikke under

Hej Jakob.

Helt klart KORK

Et bud på en stang kunne være Scierra Avalance (fly fishing kit), det er et
sæt med stang, hjul, Flueline, bagline, forfang det eneste der mangler er
fluerne (og en intro DVD) hvis det skulle være nødvendigt, med kaste
instruktion af Henrik Mortensen!

det er et kanon sæt og koster ca. 1499.- kan godt fås lidt billigere hvis du
presser din grejpusher lidt :)

har selv købt en 9,3 #7/8, og bruger den bl.a. i åen. Men fås i flere
forskellige str.

--
\Claus

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 03-11-04 19:24

> [...]
og
> kender i nogle gode mærker som ikke er de dyreste men heller ikke under

Kork. Hader neopren, det er ækelt at røre ved!

Mvh

Aragorn_DK

--
www.welles.dk