Hvor på Vesterbro Kbh. unlocker de ???
Fra : rotter12

Dato : 01-11-04 09:21

Hej Jeg har en Sony-E. T610 som skal opdateres og unlockes ingen garanti
på mobilen hvor er der en unlocker tæt på ????

Tak for hurtig svar

Rotten

http://www.kandu.dk/

Fra : helloo.dk

Dato : 01-11-04 09:46

"rotter12" <rotter12.news@kandu.dk> wrote in message
> Hej Jeg har en Sony-E. T610 som skal opdateres og unlockes ingen garanti
> på mobilen hvor er der en unlocker tæt på ????

kik på www.dkunlock.dk der står adresser og åbningstider..
Husk at kikke efter om de er momsreg da du ellers møder lille lars på 12 år
som tror han kan det hele med et datakabel..
husk dog at rep af for dårlige unlockere kan laves på www.helloo.dk men det
koster 200,- kr.
Hilsen Dan

Vi giver garanti på alt hvad vi laver, undtagen på reparationer af
vandskadede telefoner. Du så os på TV lørdag d. 2. Oktober 2004.
Det største professionelle unlock-firma i Jylland (Flere afdelinger.)

Fra : Olsen

Dato : 01-11-04 12:54

"helloo.dk" <dan@helloo.dk> skrev i en meddelelse

> Husk at kikke efter om de er momsreg da du ellers møder lille lars på 12
år
> som tror han kan det hele med et datakabel..

Så det vil sige at før du blev momsregistreret, så var du lille lars på 12
år som tror han kan det hele med et datakabel !

Momsregistrering har ikke noget med faglig kunnen at gøre, men derimod med
omsætningen.

Du latterliggør dig selv gang på gang her i gruppen, med dit tuderi som en
ynkelig tøs
/steff

Fra : helloo.dk

Dato : 01-11-04 22:55

"Olsen" <nasty@vip.cybercity.dk> wrote in message

> [...]
> omsætningen.
>
> Du latterliggør dig selv gang på gang her i gruppen, med dit tuderi som en

Man kan jo sige sig selv at dem som laver under 50.000,- kr om året ikke har
den samme erfaring som dem som omsætter for 500.000,- kr. det skal der nu
ikke den store hjerne til så det må selv du kunne regne ud.. men man kan
godt se hvem der føler sig ramt her, eller er det blot endnu en missundelse
fra din side??

Fra : Jacob Jørgensen

Dato : 08-11-04 00:13

> [...]
> godt se hvem der føler sig ramt her, eller er det blot endnu en missundelse

Hold da kæft en lam kommentar - men det er vel hvad man kan forvente når
man bevæger sig ind i *.unlock grupperne. Der er ihvertfald altid et par
personer som altid skal føre sig frem med deres kæmpe firma, som
unlocker over 3mio telefoner om året og omsætter for over 3mio og har 23
filialer. FLOT - er alt hvad jeg har at sige.

Fra : helloo.dk

Dato : 08-11-04 00:57

"Jacob Jørgensen" <post@FjerNjacobjorgensen.dk> wrote in message
> [...]
> unlocker over 3mio telefoner om året og omsætter for over 3mio og har 23
> filialer. FLOT - er alt hvad jeg har at sige.

HVor vil du hen med den bemærkning? Er du ked af der findes størrere
foretninger end din? Jeg er ikke den største, men jeg er bestemt heller ikke
den mindste. så jeg forstår ikke din hentydning. Men hvis du nu læser
indlæget som blev svaret på kan du sikkert finde en sammenhæng. ellers prøv
igen.. og igen og igen til du forstår.. Desvære er vi ikke alle lige
begavet!
hilsen Dan

Fra : Jacob Jørgensen

Dato : 08-11-04 18:26

> HVor vil du hen med den bemærkning? Er du ked af der findes størrere
> foretninger end din?

Hvad for en forretning? jeg har ikke nogen forretning - ej heller unlock
virksomhed. Jeg læser bare som forvirret mobiltelefon-ejer.

Nej det er vi vel ikke.

Mvh
Jacob