io-fejl
Fra : Bente Christensen

Dato : 01-11-04 00:26

En af mine venner har problemer med at komme på nettet.
Han kan heller ikke lave systemgendannelse eller få kontakt med sit cd-drev.

Efter opstart skriver den noget med "io-fejl" og "s....host.exe".

Jeg er godt klar over, at mine oplysninger er mangelfulde, men kan en eller
anden alligevel give et hint, så vil vi blive meget glade, da han skal bruge
sin bærbare til studier i den kommende uge.

Hilsen Bente C.

Fra : John

Dato : 01-11-04 00:41

"Bente Christensen" skrev i en meddelelse

> [...]
cd-drev.

> Efter opstart skriver den noget med "io-fejl" og "s....host.exe".

Virus scanning er måske et forsøg værd... :)

Mvh John

Fra : Bente Christensen

Dato : 01-11-04 07:37

> cd-drev.

> Virus scanning er måske et forsøg værd... :)

Er forsøgt med Norton2003
M.v.h. Bente C.>

Fra : Kasper Dupont

Dato : 01-11-04 11:49

Bente Christensen wrote:

> En af mine venner har problemer med at komme på nettet.
> Han kan heller ikke lave systemgendannelse eller få kontakt med sit cd-drev.
>
> Efter opstart skriver den noget med "io-fejl" og "s....host.exe".

Det lyder som en hardware fejl. Prøv at boote maskinen
fra en CD og check om der er dårlige sektor på harddisken.
Og nu du er i gang kan du lige så godt også checke ram'en.

--
Kasper Dupont

Fra : Bente Christensen

Dato : 03-11-04 01:00

"Kasper Dupont" <kasperd@daimi.au.dk> skrev i en meddelelse

> Det lyder som en hardware fejl. Prøv at boote maskinen
> fra en CD og check om der er dårlige sektor på harddisken.
> Og nu du er i gang kan du lige så godt også checke ram'en.

Maskinen er nu formateret, men den kan stadig ikke komme i forbindelse med
nettet.
Klikker man på Internet-ikonet, får man ikke engang den sædvanlige side med,
at serveren ikke kan findes.

Hilsen Bente C.> --