10-års jubilæum..men hvor?
Fra : SvendBent

Dato : 31-10-04 21:29

Hej alle.
"Jeg er jo blot en mand"..derfor dette nødråb

Den 10 dec. har kærsten og jeg jubilæum.. og ønsker
at overraske hende..men med hvad?..ledt og ledt efter
sider der kunne hjælpe hun er typen som alle Quinder:
Romantisk anlagt, shopping gen -og især her til jul!

Ledt efter :
Jul i England (pakkeløsning alt!)
Slotsophold i danmark, gerne jylland.
Kur-forkæl-dig-selv ophold.

Men hvor/hvorledes osv. -ledt alle mulige steder -ved
fx. DSB rejsebureau var der ikke meget hjælp..

Prisen er ikke det mest afgørende..

Nogen med links som kunne hjælpe en stakkels fyr....

(dato 10dec-11 dec -måske 12 dec.)

Mvh
SB

Fra : Flinkesen

Dato : 31-10-04 21:45

> Ledt efter :
> Jul i England (pakkeløsning alt!)
> Slotsophold i danmark, gerne jylland.
> Kur-forkæl-dig-selv ophold.

Hvad med et ophold på en kro med noget lækkert mad? Jeg kan varmt anbefale
Molskroen ved Ebeltoft www.molskroen.dk eller Fakkelgården med udsigt over
Flensborg Fjord www.fakkelgaarden.dk Begge steder ligger meget smukt med
lækre værelser og ikke mindst nogle fantastiske madoplevelser. I kunne jo
tage en jule-/shoppingtur i Flensborg.
Jeg overraskede min kæreste med en lørdag-søndag på Molskroen, og hun var
vildt begejstret. Serviceniveauet er højt begge steder, og det er meget
hyggeligt.

Mht. juletur til London er der et brugbart link her med forskellige
pakkeløsninger.
http://www.team-benns.com/individual/teaserDetail.cfm?nTeaserNo=42&nThemeNo=12

Håber det var til en smule hjælp.

Mvh.

JK

Fra : SvendBent

Dato : 31-10-04 22:03

Hej Flinkesen!

Tak for din hjælp Sad også med fakkelgaarden i tankerne...inden jeg så
dit indlæg.. -og så var turen mod flensborg jo lige om hjørnet??

De er lidt dyrer..men sådan er det jo.... jeg er sku bare i tvivl...lidt den
her
type der gerne vil have pakkeløsninger hvor god mad, flot natur og måske
oplevelse iform af underholdning kunne være at foretrække..

Men vil se dit andet link igennem, TAKKER..

Mvh
SB

Fra : Flinkesen

Dato : 31-10-04 22:17

> De er lidt dyrer..men sådan er det jo.... jeg er sku bare i tvivl...

Det er sandt, de er dyrere, men pengene er godt givet ud.

lidt den
> her
> type der gerne vil have pakkeløsninger hvor god mad, flot natur og måske
> oplevelse iform af underholdning kunne være at foretrække..

De laver jo "pakkeløsninger" med overnatning og menu inkluderet. Den flotte
natur har du lige uden for vinduet. Hvis du tænker på underholdning i form
af musical eller lignende, kan det ikke klares, men det er vel også mere
romantisk, at sidde foran pejsen og slappe af.

Taget fra hjemmesiden:
Luksus Gourmetweekend:

Eftermiddagskaffe med hjemmebag

Aperitif

Chefkokken's 6-retters gourmetmenu i Tårnrestauranten

Kaffe med petits fours hertil serveres en cognac eller likør

Overnatning i skønt værelse med fjordudsigt

Morgencomplet i Gårdhaven

Fra : Ole

Dato : 31-10-04 21:52

"SvendBent" <Jaah@teeele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fx. DSB rejsebureau var der ikke meget hjælp..
>
> Prisen er ikke det mest afgørende..
>
> Nogen med links som kunne hjælpe en stakkels fyr....

Hej

Hvis du leder efter en shoppingrejse kan dette være et bud

http://www.profil-rejser.dk/script/site/page.asp?Cat_ID=26&artID=197

Det kan forekomme en anelse dyrt, og måske en udfordring at få meget
romantik ind i billedet. Desuden er det ikke nok med 2 dage pga
transporttiden frem og tilbage. Jeg fandt iøvrigt linket ved en søgning på
google.

Ole

Fra : Ulvir

Dato : 31-10-04 22:49

SvendBent wrote:
> [...]
> sider der kunne hjælpe hun er typen som alle Quinder:
> Romantisk anlagt, shopping gen -og især her til jul!

Et ferie ophold i en engelsk, scotsk eller walisisk middelalderslot? Her er
der stil der næppe kan overgåes andre steder... Og hvis du holder
destinationen som en hemmelighed- så vil hun elske og restektere dig resten
af dit liv.. Prøv det! Det har jeg- og oplevelsen er uforglemmelig.. Og
dyrt..

http://www.celticcastles.com/

Mvh- Ulbir.

Fra : Kbh.s amt

Dato : 01-11-04 17:40

Hvad med Dragsholm Slot.
V.h.

Fra : Charlotte Jensen

Dato : 07-11-04 03:23

On 31/10/04 21:28, in article 41854af0$0$193$edfadb0f@dread12.news.tele.dk,
"SvendBent" <Jaah@teeele.dk> wrote:

Dette vil hun formentlig elske...god fornøjelse

http://www.skodsborg.dk/dk/

Fra : Pedersen

Dato : 07-11-04 11:33

Hej Svend

Jeg ville helt sikkert inviterer min kone en tur til Prag hvis det var mig.
For det første er det rimeligt billigt at komme dertil.
For det anden er der meget billigt, meget billigere end i England, har været
begge steder inden for de sidste 10 måneder, der er stort set ikke en
forretning der er dyr, altså et rigtigt power shopping sted for kvinder..
Og for det tredje er det en rigtigt hyggelig by.
Kan også anbefalede dig et rigtigt godt hotel hvis det har sin interesse,
det tager ca.10min at komme ind midt til byen fra hotellet med sporvognen.
Der findes også et selskab som henter dig i lufthavne og kører der frem og
tilbage til lufthavnen, ca. 50kr dyrere end hvis du havde taget en Taxi.

Hilsen Tommy