Tur til usa
Fra : karian.hp

Dato : 31-10-04 18:22

Vi er 2 familier der planlægger en rejse tul usa næste år (3 juni til
den 17 juni) har været inde og søge på priser og den billigste er ca.
23000 kr. for 4 voksne fra Ålborg og til Los Angeles

Men vi kunne godt tænke os en skræddersyet tur dvs.
flybillet+billeje+motel nogen der kan anbefale et godt rejsebuerue

Fra : bingo

Dato : 31-10-04 19:46

On Sun, 31 Oct 2004 18:22:26 +0100, karian.hp <khp@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
>Men vi kunne godt tænke os en skræddersyet tur dvs.
>flybillet+billeje+motel nogen der kan anbefale et godt rejsebuerue

Ja jeg vil jo altid gerne anbefale :
www.myplanet.dk
Det er en venskabsforening mellem bla.a. USA/Canada og Skandinavien -
de er eksperter i at lave færdige ture - de ved virkelig hvad de taler
om-. Har selv brugt dem med meget stor tilfredshed.
prøv at ringe til deres afd. i Holstebro:
97 42 50 11
De kræver man er medlen af foreningen - det koster 100.- kr årligt for
en husstand - men da de trækker 200.- rabt på flybilletten så er det
vist betalt
Deres hjemmeside var godt nok nede lige før - men prøv senere.
De er gode til at arrangere ture efter éns behov - så giov dem lige et
"ring" - ellers er der da masser af andre - har selv også brugt FDM
med godt resultat.
Hilsen fra Mogens

Fra : Pernille og Kennet

Dato : 31-10-04 20:42

"karian.hp" <khp@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Men vi kunne godt tænke os en skræddersyet tur dvs.
> flybillet+billeje+motel nogen der kan anbefale et godt rejsebuerue

Hej

alle kan hjælpe med fly + bil. Mit forslag er, at I selv finder motellerne.
Det er LANGT billigere og mere fleksibelt. Vi har altid brugt Jysk
Rejsebureau og har været tilfredse, men har som sagt selv fundet hoteller. I
har ca. 14 dage og jeg formoder, at I skal besøge Grand Canyon. Book
overnatning der via nettet og i LA (men overvej at flyve til SF istedet -
det er meget bedre), men find resten selv når i kommer frem. Overvej at
flyve hjem og ud fra 2 forskellige steder.

Kennet

PS: Søg i gruppen hvis i har flere spørgsmål. Emnet USA dukker op ret tit.
--
Besøg os på:
www.pernille-kennet.dk

Fra : Kim Nielsen

Dato : 01-11-04 16:12

Ja og husk rabatkatalogerne hos MacD , så får du motellet billigere.

I det hele taget er coupons en del af the american way

Hilsen Kim

Fra : Mikkel Lautrup

Dato : 02-11-04 07:58

Kim Nielsen wrote:
> Ja og husk rabatkatalogerne hos MacD , så får du motellet billigere.
>
> I det hele taget er coupons en del af the american way
>
> Hilsen Kim

Kuponerne kan også hentes på alle "tourist informations" centrene.
Typisk dækker de fx Californien, vestkysten, eller en andet geografisk
område, så man ikke skal ha' fat i nye kuponer hver gang man kommer til
en ny by.

På vores tre uger tur i august-september der bragte os til LA, San
Francisco, Nevada, Arizona og Utah kunne vi nøjes med to forskellige
kuponhæfter....Great idea.

God tur!

Mikkel Lautrup