Restaurant i nærheden af DGI Byen?
Fra : Karina

Dato : 31-10-04 13:07

Hej.

Er der nogen der kan anbefale en god restaurant i nærheden af DGI Byen
i København? En veninde og jeg skal en tur derind på onsdag og vil
derefter gerne finde et sted at spise.

Den må gerne ligge i gåafstand fra DGI Byen og prismæssigt må det
godt ligge omkring 100-150 kr for en hovedret - evt. ta´ selv bord.

Håber der er nogen der kan hjælpe.

M.v.h. Karina Andersen

Fra : Ukendt

Dato : 31-10-04 15:07

Karina wrote:

> Er der nogen der kan anbefale en god restaurant i nærheden af DGI Byen
> i København? En veninde og jeg skal en tur derind på onsdag og vil
> derefter gerne finde et sted at spise.

Der ligger jo en virkelig god restaurant *i* DGI-byen
http://www.dgi-byen.dk/index1.php?pageid=18

Men måske er det lige over jeres prisniveau.

Ellers er der en rigtig god kineser meget tæt på, som har virkelig lækker
dim sum:

http://www.aok.dk/profile/6432

Hvis man ikke har prøvet det før, er det absolut en overvejelse værd...
Kender i det hele taget restauranterne i det kvarter rigtig godt, så hvis du
vil have flere gode råd og evt har specifikt ønske til køkkentype, så kan du
evt. skrive igen.

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : Morten S Hansen

Dato : 31-10-04 15:37

"Karina" <karina@Xjaydee.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Er der nogen der kan anbefale en god restaurant i nærheden af DGI Byen
> i København?

Den Sorte Gryde på Istedgade er både billig, har "byens bedste bruger" og
deres motto "her går ingen sulten fra" lyver bestemt ikke!

Se evt. http://www.densortegryde.dk/

/morten - der arbejder på hovedbanegården - dér skal du ihvertfald ikke
spise

Fra : Ukendt

Dato : 31-10-04 15:56

Morten S Hansen wrote:

> Den Sorte Gryde på Istedgade er både billig, har "byens bedste
> bruger" og deres motto "her går ingen sulten fra" lyver bestemt ikke!

Til det skal det lige siges, at der kun er 1 bord at sidde ved og at stedet
mest er et "tag med hjem"-sted...

Men ellers udmærket - især til prisen.

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : -V-

Dato : 31-10-04 22:09

Morten S Hansen wrote:
> Den Sorte Gryde [...] har "byens bedste bruger"

Heh.

Den bruger dér, det skulle vel aldrig være deres kunde?

-V-

Fra : Peter Westh

Dato : 01-11-04 18:07

Hvad med Shezan? http://www.aok.dk/profile/5327 .Prismæssigt ligger den en
smule under dit niveau, men det gør vel ikke noget.

/P

Fra : Karina

Dato : 06-11-04 16:26

Tak for svarene..

Vi endte med at spise på Rio Bravo. Maden var god men betjeningen var
nu ikke noget at råbe hurra for! Det var tydeligt hvem der var
stamgæster og hvem der ikke var!

Mvh. Karina Andersen

Fra : Ukendt

Dato : 12-11-04 08:31

Karina wrote:

> Vi endte med at spise på Rio Bravo. Maden var god men betjeningen var
> nu ikke noget at råbe hurra for! Det var tydeligt hvem der var
> stamgæster og hvem der ikke var!

Det var et ærgeligt sted

Mvh
Kevin Edelvang