Fisk lige nu
Fra : - STAN -

Dato : 30-10-04 18:34

Hvad kan man fange fra kysten lige nu ????????

Og hvordan og med hvad ?????????

Jeg bor på Langelend, så der burde være gode muligheder.........

På forhånd TAK.

Stefan..........

Fra : Ziwco

Dato : 31-10-04 16:15

Hey hey...
Du kan prøve det her link :
http://www.sportsfiskeren.dk/info/fiskevand/fyns_amt/?mode=4 der skulle du
også kunne se hvad du kan fange de forskellige steder.

Du kan også prøve det her: http://www.lystfiskeri.dk/fiskepladsamt8.asp alle
de små røde prikker er steder hvor du kan fiske.

Håber det var hjælp nok.

Mvh
Henrik - Ziwco

Fra : Splitcane

Dato : 31-10-04 18:33

"- STAN -" skrev d. 30-10-04 18:34 dette indlæg :
> [...]
>
> Og hvordan og med hvad ?????????
>
> Jeg bor på Langelend, så der burde være gode muligheder.........

Du bor midt i et havørred eldorado. Brug fluer, blink, kystwobbler eller
tobiser. Brug hvad der tiltaler dig bedst.

http://www.kandu.dk/