Ad-Aware update corrupted!?
Fra : faerk

Dato : 30-10-04 18:01

Får andre samme svar ved hentning af Ad-aware update?: "Reference file not
found or corrupted!"

Jeg kan pludselig ikke hente, efter at alt har kørt normalt gennem lang tid.
(på flere PC'er)

Vh faerk

Fra : GHOST

Dato : 30-10-04 18:55

faerk" skrev i en meddelelse

> Får andre samme svar ved hentning af Ad-aware update?: "Reference file not
> found or corrupted!"

Hej, nej den melding får jeg ikke her, den køre fint her med Ad-Aware SE
Personal.
--
MVH Jan Christiansen
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Anders Lund

Dato : 30-10-04 19:57

faerk wrote:

> Jeg kan pludselig ikke hente, efter at alt har kørt normalt gennem lang tid.
> (på flere PC'er)

Prøv at hente den manuelt fra deres hjemmeside af. Prøv også at se om du
har fået noget snavs ind som har lavet om i din host fil. Det har jeg
set én gang, som gjore at man ikke kunne opdatere eller besøge deres
hjemmeside.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Andreas Falck

Dato : 30-10-04 20:45

I news:4183c8b2$0$24982$8fcfb975@news.wanadoo.fr skrev
faerk følgende:

> Får andre samme svar ved hentning af Ad-aware update?: "Reference
> file not found or corrupted!"
>
> Jeg kan pludselig ikke hente, efter at alt har kørt normalt gennem
> lang tid. (på flere PC'er)

Ingen problemer her. Alt vedr. Ad-Aware kører som det skal, også
opdateringen.

http://maranatha.dk/ + http://skabelsen.info/
http://ravsted.dk/ - *Byen hvor der virkelig sker noget*
http://ravsted.net/ - *Lokalhistoriske sider*

Fra : faerk

Dato : 31-10-04 09:11

Tak for hjælpen alle Det hjalp at geninstallere i ny version. Og, jeg
er rigtig blevet bombarderet med add's i de 2 -3 dage det ikke virkede.
Efter få sek. fandt den allerede 36 new critical objects (mod normalt 5-6 pr
dag)

Mvh faerk

Fra : Ukendt

Dato : 31-10-04 11:25

"faerk" <faerk@wanadoo.fr> wrote in message
> [...]
> er rigtig blevet bombarderet med add's i de 2 -3 dage det ikke virkede.
> Efter få sek. fandt den allerede 36 new critical objects (mod normalt 5-6

5-6 pr. dag?
Du skal vist have sikret din maskine bedre!

Mvh Alf

Fra : Christian Iversen

Dato : 31-10-04 11:34

faerk wrote:

> [...]
> jeg er rigtig blevet bombarderet med add's i de 2 -3 dage det ikke
> virkede. Efter få sek. fandt den allerede 36 new critical objects (mod

5-6 per dag? Har du overvejet Firefox?

www.getfirefox.com

--
M.V.H
Christian Iversen

Fra : Alex Holst

Dato : 01-11-04 13:26

Christian Iversen <chrivers@iversen-net.dk> wrote:
> 5-6 per dag? Har du overvejet Firefox?
>
> www.getfirefox.com

Hvordan mener du, at Firefox beskytter mod en dum bruger?

OSS/FAQ for dk.edb.sikkerhed: http://sikkerhed-faq.dk

Fra : Christian Iversen

Dato : 01-11-04 14:05

Alex Holst wrote:

> Hvordan mener du, at Firefox beskytter mod en dum bruger?

Det gør den naturligvis ikke. Men dens samlede sæt sikkerhedsfejl er != fra
IE's, og brugeren vil derfor se nye, spændende reklamer

(og forhåbentlig færre..)

--
M.V.H
Christian Iversen

Fra : Sune

Dato : 31-10-04 11:45

On Sun, 31 Oct 2004 09:10:39 +0100, "faerk" <faerk@wanadoo.fr> wrote:

> [...]
>Efter få sek. fandt den allerede 36 new critical objects (mod normalt 5-6 pr

Ad-Aware medregner selv cookies som 'critical objects'.
Så du har vidst ikke meget at bekymre dig om.

Mvh
Sune

Fra : Rudi Stegen

Dato : 31-10-04 16:19

Hej Sune, du skrev i dk.edb.sikkerhed:

> Ad-Aware medregner selv cookies som 'critical objects'.

Ja, den er *meget* kritisk. Hvis den ikke havde "Ignore"-listen, man
kunne smide ting i, ville dens resultater være rimelig uoverskuelige og
dermed i praksis lidet anvendelig.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : John

Dato : 31-10-04 13:13

"faerk" skrev i en meddelelse

> Efter få sek. fandt den allerede 36 new critical objects (mod normalt 5-6
pr
> dag)

To gode og gratis programmer, SpywareBlaster og IE-Spyad, supplerer Ad-Aware
SE fint. Læs evt mere på www.spywarefri.dk

Mvh John