Jeg har et par gode opskrifter.
Fra : Annette Holm

Dato : 30-10-04 17:41

Jeg har nogle gode opskrifter som jeg vil dele med jer her inde.
Jeg har jo som tider brugt nogle af jeres.
så nu vil jeg gi lidt tilbage igen

--
Med Venlig Hilsen
Annette Sø Holm.

Fra : K.

Dato : 30-10-04 17:51

"Annette Holm" <ah@fjerndette.psh.dk> wrote in message
> Jeg har nogle gode opskrifter som jeg vil dele med jer her inde.
> Jeg har jo som tider brugt nogle af jeres.
> så nu vil jeg gi lidt tilbage igen

Jeg har for 2 timer siden lavet og spist den ret der står under 'Andre
Opskrifter', og nu synes jeg godt nok jeg er ved at få hård mave ?..

Fra : Annette Holm

Dato : 30-10-04 18:21

*GG*
Håber det går over igen!
Den var nu beregnet til min svigersøn der er ved at lave badeværelse )

Fra : Birgitte

Dato : 31-10-04 21:25

Hej Annette , jeg har lige prøvet din bolleopskrift , de er gode 1000 tak
for det
Birgitte
www.ninaweb.dk/havedam

Fra : JIB

Dato : 01-11-04 23:33

"Birgitte" <birgitte_windfeld@NOSPAMFORMEPLEASEpc.dk> wrote in message

> Hej Annette , jeg har lige prøvet din bolleopskrift , de er gode 1000 tak
> for det

Er der virkelig nogen, der behøver en opskrift på at bolle?

Undskyld, jeg ku ikke la' være.

Vh. JIB

Fra : Birgitte

Dato : 02-11-04 09:53

Ja jeg er god til at lave mad , men ikke til at bage, annettes opskrift
virkede for mig. men det var nok bare hæld .

--
Birgitte
www.ninaweb.dk/havedam