PW til hjemmeside
Fra : Ib Mohn

Dato : 14-05-01 10:31

Hvordan laver jeg et PW til en side der bliver åbnet fra et link

f.eks et link til servicesiden

Jeg har FP extention på min udbyder

--
Ib Mohn
Ib@branel.dk

Fra : Rasse

Dato : 14-05-01 11:40

Hej Ib
Normalt er det sådan, at der på serveren skal opsættes, hvilke URL'er du vil
have PSW på. Der findes også diverse sider, hvor du kan få nogle JavaScripts
m.m. der giver en lille (!) sikkerhed for de underliggende sider.

Jeg har personligt ikke fået andet til at virke, end det lille kunstgreb med
serveren (via browseren, på en side min udbyder gav mig).

Faktisk har jeg ikke forsøgt mig med FP's egen mulighed for at brugerne selv
kan tildele sig et login med tilhørende psw, men det vil jeg da gøre en af
dagene...

Go' jagt!

/kim

Fra : Bent Sørensen

Dato : 16-05-01 19:43

Hvis ellers din udbyder tillader dig at lave seperate subwebs (det gør
f.eks. Cybercity ikke!, men f.eks. DanBBS og Webhosting!) kan du jo bare
lave et subweb der kan passwordsbeskyttes i FP og placere din service side.
Det virker fint!

Bent
www.medvind.dk