Siemens C60 låst
Fra : Ukendt

Dato : 28-10-04 16:08

Hej

Er der nogen der kan hjælpe med et lille (stort) problem.
Min kolega har hos TDC fået en kode så han kunne låse sin telefon op
Men desværre er han ikke noget teknisk geni, så han han har fået brugt alle
forsøg og dermed låst telefonen helt.

Jeg kan ikke huske den kode han fik, den bestod af en række tal, men der
skal vel også tastes noget ind før og efter.

Nå men problemet er somt skrevet, nu er er telefonen låst, hvad gør man ved
det?

--
mvh kajo

Fra : Insight Data

Dato : 28-10-04 16:58

Kan godt lade sig gøre uanset version af software, men det kræver en speciel
box.
Sig til hvis jeg kan hjælpe,

--

Med venlig hilsen / Best regards

Michael Søndergaard, A.M.M.
Insight Elektronik & Data
Benediktsgade 4
DK-5000 Odense C
Tlf : 28 19 15 95

Fra : helloo.dk

Dato : 28-10-04 18:00

"Kajo" <Fiffi.tiscali.dk> wrote in message
> Nå men problemet er somt skrevet, nu er er telefonen låst, hvad gør man
ved
> det?

Man kan altid få en unlocker til det på www.dkunlock.dk
Hilsen Dan
Vi giver garanti på alt hvad vi laver, undtagen på reparationer af
vandskadede telefoner. Du så os på TV lørdag d. 2. Oktober 2004.
Det største professionelle unlock-firma i Jylland (Flere afdelinger.)

Fra : Ukendt

Dato : 28-10-04 18:33

Nu er I to der har svaret at det godt kan lade sig gøre.

Nu må jeg så høre om jeg har forstået det rigtigt.
Det I skriver er, at telefonen godt kan låses selvom den er gået i baglås
pga. af for mange forsøg på at låse den op?

Næste spørgsmål, hvad koster det?

--
mvh kajo

Fra : helloo.dk

Dato : 29-10-04 10:39

"Kajo" <Fiffi.tiscali.dk> wrote in message

> Næste spørgsmål, hvad koster det?

100,- kr.

Fra : Ukendt

Dato : 29-10-04 15:29

"helloo.dk" i en meddelelse

> 100,- kr.

Nu må jeg se om jeg kan lokke den fra ham, han har været så genial at give
børnene den at lege med, fordi han havde fået at vide den ikke kunne låses
op.

--
mvh kajo

Fra : Per Jensen

Dato : 28-10-04 18:36

Hej

Normalt skal koden skrives *#0000*koden#
gør det uden simkort, hvis det er sikkerhedskoden er det en helt anden sag
1 forkert forsøg vent ½ time, 2 forsøg 1 time ,3 forsøg 2 timer osv..