Forskellen mellem blackdown og sun jdk/jre
Fra : Jeppe Larsen

Dato : 28-10-04 10:40

Ville bare i al sin enkelthed spørge om hvilke forskelle der er mellem
Suns og blackdowns jdk/jre. Altså inden for samme versionsnummer.
Spørger fordi at vi laver Java på mit studie, og der bliver
selvfølgelig anbefalet at bruge Suns jdk. Men nu er blackdowns allerede
på min Linuxboks, så ville bare høre om det kunne blive problematisk
ikke at bruge Suns.

På forhånd tak!

Mvh
Jeppe Larsen

Fra : Kristian Thy

Dato : 28-10-04 10:47

Jeppe Larsen uttered:
> [...]
> selvfølgelig anbefalet at bruge Suns jdk. Men nu er blackdowns allerede
> på min Linuxboks, så ville bare høre om det kunne blive problematisk

Jeg kører blackdown på min boks derhjemme, og har aldrig haft problemer
med at køre ting som jeg har udviklet mens jeg har siddet med Suns jdk
på uni. Jeg har endda fået de samme irriterende GUI-bugs ;)

--
--------------- [if( you->toppost() ) { killfilter->append( you ); }] --

Fra : Nikolaj Hansen

Dato : 28-10-04 23:06

Du bør nok lige checke den ift. 1.5.x (5.0) fra Sun.

Det virker sikkert, men de kommer jo med et par nye sprog strukturer i
den nye version - og det er nok en god ide lige at verificere dem.

mvh.

Nikolaj