?: summa sum....
Fra : Per Krabbe

Dato : 27-10-04 19:04

Kontokort i den pågældendes valuta - hvordan klarer man det ?

pkc

Fra : Ukendt

Dato : 29-10-04 14:35

"Per Krabbe" <must_be_changed_@scanboat.com> skrev i en meddelelse
> Kontokort i den pågældendes valuta - hvordan klarer man det ?

Svjv så kan det ikke gøres

/karsten

Fra : Per Krabbe

Dato : 29-10-04 16:26

> Svjv så kan det ikke gøres
> /karsten

Er det kun mig der syntes at det er en klar mangel.

Btw så viser den forfalden saldo i debitors valuta men som nævnt ikke
kontobevægelserne. Arghh... måske er det meget naturligt eftersom vi
konterer og bogfører i Dkk valuta.

Så det får vi nok ikke lige lavet om - eller ?

pkc

Fra : Ukendt

Dato : 29-10-04 23:30

> [...]
> konterer og bogfører i Dkk valuta.
>
> Så det får vi nok ikke lige lavet om - eller ?

Personligt er jeg ligeglad, jeg bruger ikke fremmed valuta.
Jeg mener på den anden side set heller ikke det bør nødvendigt, netop af de
grunde du selv nævner, men det kunne da være rart at sende et kontoudtog til
kunden i egen valuta, det mener jeg heller ikke var muligt, da jeg testede

/karsten

Fra : Per Krabbe

Dato : 30-10-04 06:45

" men det kunne da være rart at sende et kontoudtog til
> kunden i egen valuta, det mener jeg heller ikke var muligt, da jeg testede
> /karsten

Enig. Måske kan du påvirke Sum sum.... udvikleren.

pkc

Fra : Ukendt

Dato : 30-10-04 12:53

> " men det kunne da være rart at sende et kontoudtog til
>
> Enig. Måske kan du påvirke Sum sum.... udvikleren.

Måske

Fra : Ukendt

Dato : 02-11-04 18:32

> [...]
> konterer og bogfører i Dkk valuta.
>
> Så det får vi nok ikke lige lavet om - eller ?

Så blev det bekræftet fra Stones Software.
Alle posteringer foretages i regnskabes valuta og du kan ikke udskrive konti
i anden valuta.
Der kommer nok ikke en ændring foreløbig.

/karsten

Fra : Per Krabbe

Dato : 02-11-04 20:04

> [...]
konti
> i anden valuta.
> Der kommer nok ikke en ændring foreløbig.

Lidt for dårligt synes jeg. Det virker noget underligt når jeg sender et
kontoudtog til min hollandske kunde. Han får jo et føl indtil han finder ud
af at det er DKK foroven mens forfalden er i EUR

pkc