Magic Bullet
Fra : BorreBoy

Dato : 26-10-04 11:14

Hej.

Er der nogen herinde, der har prøvet Magic Bullet?
http://www.tvins.com/product.jsp?id=203401

Jeg har aldrig købt noget på Tv-shop, som jeg har været glad for; men denne
lyder nu fristende...

/Thomas.

Fra : Ukendt

Dato : 26-10-04 15:40

"BorreBoy" <borreXXX@lucasfilm.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.tvins.com/product.jsp?id=203401
>
> Jeg har aldrig købt noget på Tv-shop, som jeg har været glad for; men

Det ligner endnu en gang billigt bras

Lasse

Fra : Thomas Hansen

Dato : 26-10-04 22:59

> Det ligner endnu en gang billigt bras
Har du set prisen? Jeg ville omformulere det til dyrt bars.

/Thomas
--
"jeg blev perfekt da jeg stoppede med at overdrive"

Fra : JIB

Dato : 26-10-04 23:02

"BorreBoy" <borreXXX@lucasfilm.dk> wrote in message

> [...]
> http://www.tvins.com/product.jsp?id=203401
>
> Jeg har aldrig købt noget på Tv-shop, som jeg har været glad for; men denne

"På 10 sekunder kan du åbne en dåse suppe eller du kan lave din egen
helt fra bunden."

Hvorfor skulle man dog lave en dåse suppe?

JIB

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 30-10-04 12:07

> Hvorfor skulle man dog lave en dåse suppe?

Så er den nem at have med, fx på arbejde.

Fra : BorreBoy

Dato : 30-10-04 12:20

"Martin / Fårevejle" <Jadahva@SPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse

> Så er den nem at have med, fx på arbejde.

Så der er altså ikke nogen, der har erfaringer med den?!?