SETI@home
Fra : Carsten Bager

Dato : 14-05-01 10:29

Er der nogen der har erfaring med at
køre SETI@home på en Novell server.
Jeg har gjort et forsøg dog uden held,
idet programmet stopper med en hukommelses
fejl når det har hentet data pakken.

Carsten

Fra : Christian Bering

Dato : 14-05-01 11:27

On Mon, 14 May 2001 10:28:56 +0100, Carsten Bager <carsten@beas.dk>
wrote:

>Er der nogen der har erfaring med at
>køre SETI@home på en Novell server.

Har lige installeret det. Ser ud til at virke fint.

>Jeg har gjort et forsøg dog uden held,
>idet programmet stopper med en hukommelses
>fejl når det har hentet data pakken.

Er det en Pentium eller større, du forsøger at køre det på?

/Christian

Fra : Carsten Bager

Dato : 14-05-01 15:24

Christian Bering wrote:

> Har lige installeret det. Ser ud til at virke fint.

> Er det en Pentium eller større, du forsøger at køre det på?

Ja det er det

Jeg får denne fejl

Sky coordinates: 14.611 R.A., 18.010 Dec
Recorded on: 2451912.04022 (Tue Nov 27 06:29:38 1934)
Source: Arecibo Radio Observatory
Base Frequency: 1.419257813 GHz
Beginning analysis...
(This is the last message displayed while the client works.
To see progress messages between now and completion of
processing, operate the client with the -verbose option.
You can also see the progress of the client by looking at
the 'prog=' line in the state.sah file.
Can't allocate memory
Når programmet lukkes får jeg følgende fejl.

5-14-01 3:15:11 pm: SERVER-4.11-2324
Cache memory allocator out of available memory.

5-14-01 3:15:11 pm: SERVER-4.11-830
Short term memory allocator is out of memory.
1 attempts to get more memory failed.

5-14-01 3:15:12pm: MHS Services: Shut down (low free memory).

Carsten

Fra : Christian Bering

Dato : 14-05-01 19:39

On Mon, 14 May 2001 15:23:47 +0100, Carsten Bager <carsten@beas.dk>
wrote:

>Jeg får denne fejl
>Can't allocate memory

>Når programmet lukkes får jeg følgende fejl.
> 5-14-01 3:15:11 pm: SERVER-4.11-2324
> Cache memory allocator out of available memory.

Nåeh ... du har bare for lidt RAM i serveren.

/Christian

Fra : Carsten Bager

Dato : 15-05-01 10:42

Christian Bering wrote:

> Nåeh ... du har bare for lidt RAM i serveren.

Severen kan køre med ca 100 MB mindre end det der er i nu
så det burde ikke være det der er problemet.

Carsten