Save & restore MSFlexgrid
Fra : Gunner Sohn

Dato : 25-10-04 21:23

Informationer om, hvordan man gemmer og genetablerer MSFlexgrid ønskes.

Jeg taler om alle properties, helt ned til række- og kolonneniveau( fx.
..ColWidth eller. .ColAlign)

og helt ned til celleniveau (fx. .CellBackColor og Value).

Jeg ønsker simpelthen at gemme og genetablere et MSFlexgrid med samtlige
detailjer.

Jeg ønsker ikke at lave 16&halvtreds forskellige procedurer, som scanner de
enkelte properties igennem, jeg ønsker at gøre det i ét hug.

No'en idé'er...?

Fra : Stefan Kristensen

Dato : 02-11-04 14:31

"Gunner Sohn" <gunnersohn@skjern-net.dk> wrote in message
> Informationer om, hvordan man gemmer og genetablerer MSFlexgrid ønskes.
<snip>
> Jeg ønsker ikke at lave 16&halvtreds forskellige procedurer, som scanner
de
> enkelte properties igennem, jeg ønsker at gøre det i ét hug.
>
> No'en idé'er...?
Jeg mener der er noget der heder Property Bag der kan bruges til det?

mvh
Stefan