New York i december ?
Fra : Soren Kuula

Dato : 25-10-04 21:13

Hejsa,

Jeg pønsker på at tage en uges tid til NY i begyndelsen af december. Jeg
skal besøge nogen jeg kender, men får sikkert noget tid til overs.

Er der nogen der kender noget der specialt kan anbefales at se? Andet
end alt det obligatoriske omkring Manhattan?

Kunne det give mening at tage uden for byen i to-tre dage ? Nogen
seværdige steder ?

Er på bar bund. Har altid rejst i den anden retning - øst.

MVH
Søren

Fra : Ole

Dato : 26-10-04 09:20

"Soren Kuula" <dongfang-remove_this@remove_this-bitplanet.net> skrev i en
meddelelse news:Q6dfd.60169$Vf.2864500@news000.worldonline.dk...
> [...]
> seværdige steder ?
>
> Er på bar bund. Har altid rejst i den anden retning - øst.

Hej

Der er mange interessante ting at se/gøre i NY, og nogle af dem kan godt
være noget turistet.

En tur op på udsigtetagen i Empire State Building. Udsigten er enorm god,
når vejret er godt. Det er bedst at gøre dette så tidligt på dagen som
muligt, da køen er lang senere på dagen. Herudover er en tur i Central Park
noget for sig selv. Endvidere er der altid Liberty Island, hvor
frihedsgudinden står. Man kan også tage Staten Island Ferry, der sejler
næsten lige forbi.

Der har tidligere været næsten samme spørgsmål i denne nyhedsgruppe. Jeg vil
foreslå, at du læser denne tråd, som kan findes her:
http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&threadm=cfvgs0%241bkc%241%40news.cybercity.dk&prev=/groups%3Fnum%3D25%26hl%3Dda%26lr%3D%26group%3Ddk.fritid.rejse%26start%3D225

Ole

Fra : Michael Nielsen

Dato : 30-10-04 21:18

Hej Søren !

Du får link til vor side om en uge i New York.

Det er mest om kunst, men læg mærke til det om de billige teaterbilletter,
vi benyttede systemet 3 gange, men når du er der skulle du tage ind og se
mindst een Broadway forestilling.
www.rejse.michulla.dk/page7.html

Hilsen fra
Ulla og Michael