Douglas Adams er død.... skod!
Fra : news.cybercity.dk

Dato : 14-05-01 09:11

Jeg ville bare lige nævne at forfatterne Douglas Noel Adams døde i fredags
af et hjerte stop. Han arbejdet på at lave en filmatisering Hitchhiker's
Guide to the Galaxy som nu står lidt hen i det uvisse. Håber der er nogen
der overtager opgaven så den kommer engang.

Martin

Fra : Rasmus Bøg Hansen

Dato : 14-05-01 12:30

Fra : Andreas Haugstrup - ~

Dato : 14-05-01 16:16

lad os skåle med en pan galactic gargle blaster

Fra : EPO

Dato : 14-05-01 16:15

Jeg er klar... nogen der keder et godt genoptrænings sted tilbagefter?

Andreas Haugstrup - solitude.dk <admin@solitude.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9dosqm$gco$1@sunsite.dk...

Fra : Rene Kragh Pedersen

Dato : 14-05-01 19:12

"news.cybercity.dk" wrote:

> [...]
> Guide to the Galaxy som nu står lidt hen i det uvisse. Håber der er nogen
> der overtager opgaven så den kommer engang.

http://news.bbc.co.uk/hi/english/uk/newsid_1326000/1326657.stm

http://www.douglasadams.com/

Sådan noget bras...
--
René Kragh Pedersen.
So long, and thanks for all the fish.

Fra : Andreas Haugstrup - ~

Dato : 14-05-01 20:25

>Sådan noget bras...

Nej, jeg er rimelig sikker på at det var et hjerteanfald :d