Aftensmad idag
Fra : Elscorpio

Dato : 25-10-04 17:30

Tortilla ruller med kebabkød/wokblanding, revet ost og stærk salsasovs

Fra : Padmé Amidala

Dato : 25-10-04 17:45

On 25 Oct 2004 09:29:54 -0700, Elscorpio wrote:

Gammeldags oksesteg med ovnstegte kartofler, persillerødder, hvidløg,
løg og gulerødder.

VH
Padmé

Fra : Mus

Dato : 25-10-04 18:10

Hønsekødssuppe og hvidløgsflute

LN

Fra : Merete

Dato : 25-10-04 20:35

Boller i karry - kedeligt I know

Mvh Merete

Fra : anders

Dato : 25-10-04 20:03

Caesar salad

Fra : Morten S Hansen

Dato : 25-10-04 21:11

Frokost med hjemmelavet æggesalat med bacon, tunsalat og div. pålæg - en nem
måde at gøre lidt ekstra ud af det kolde bord.

Æggesalat: 2 kogte æg, 1 dl hytteost og karry moses sammen - serveres på
brød med sprød bacon og salat.

Tunsalat: 1 ds. tun, saft fra ½ citron, 2 spsk creme fraice og 1 dl
amerikansk grønsagsblanding. smages til med salt og peber.

Fra : JIB

Dato : 25-10-04 21:51

En pose Matador-mix og en plade Marabou. Med nødder.

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 25-10-04 21:53

Mou hyldebærsuppe (ok smag, men kan nu bedre li' mor's hjemmelavede, hun var
bare ikke lige i nærheden *G* og gider vist heller ikke lave mad til mig
længere - og jeg gider ikke lave mad hvis jeg på nogen måde kan blive fri)
og en håndfuld melboller (de var vist også fra Mou) deri...stor fejl, de
_skal_ være hjemmelavede, men igen manglede jeg min mor, så jeg spiste
udenom bollerne og imorgen får mine høns altså røde melboller til morgenmad
*heheheeeee*
Det ender med jeg må se at få lært at lave mad, inden jeg bliver pensionist
:o

--
Hilsen Heidi, Miver og Mulle's mor
http://chocolade.dk

Fra : Ukendt

Dato : 25-10-04 22:07

Heidi, Miver og Mulle's mor wrote:

> Mou hyldebærsuppe
[klip]
> og en håndfuld melboller
[klip]

Melboller i hyldebærsuppe?? Er det udbredt? For mig lyder det mærkeligt. Min
oldemor serverede tvebakker til suppen, det smager skønt.

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : Merete

Dato : 26-10-04 05:47

"Kevin Edelvang" <erer> skrev i en meddelelse

> Melboller i hyldebærsuppe?? Er det udbredt? For mig lyder det mærkeligt.
> Min oldemor serverede tvebakker til suppen, det smager skønt.

da jeg var lille fik vi atid enten risengrød eller melboller i vores
hyldebærsuppe ?

Mvh Merete

Fra : Jens Bruun

Dato : 26-10-04 10:06

"Merete" <hardwoman18@hotmailFJERN.com> wrote in message

> da jeg var lille fik vi atid enten risengrød eller melboller i vores
> hyldebærsuppe ?

Fy for Puttgarten!

--
-Jens B.

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 26-10-04 11:30

> [...]
Min
> oldemor serverede tvebakker til suppen, det smager skønt.

Ja, store lækre hjemmelavede melboller...i hyldebærsuppen, det smager
himmelsk, prøv det, prøv det!!!

Kevin? som i "så kender vi begge to Benedikte"?

Fra : ThomasB

Dato : 26-10-04 13:26

"Elscorpio" <martinandersen1976@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hjemmelavet pasta, med lidt olivenolie og oregano.
Små oksekødsfrikadeller til..
Rugbrød med en god skive ost og et par skiver tomater på - grill i ovnen
5-10 min.

Fra : Else Holm

Dato : 26-10-04 22:09

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Små oksekødsfrikadeller til..
> Rugbrød med en god skive ost og et par skiver tomater på - grill i

Kalvefrikassé - det er ikke hurtig mad, men det smager pragtfuldt!

--
Else