Flybillet til New York
Fra : SOC

Dato : 25-10-04 15:48

Hej NG

Er der nogen der har gode råd om hvor man kan finde de billigste
flybilletter til USA? Jeg hørte engang noget om at det skulle være meget
billigt, hvis man fløj ud fra Amsterdam. Er der nogen der kender noget til
det?

På forhånd tak for hjælpen!

MVH
Simon

---

Fra : Rikke og Michal

Dato : 25-10-04 18:35

Hej Simon,

Hvornår skal du afsted, og hvor skal du hen?????
Det gør det lidt nemmere at søge på priserne så. Jeg er rejsekonsulent og
vil da gerne hjælpe dig.

Med venlig hilsen

Rikke

---

Fra : Anders Jensen

Dato : 28-10-04 17:34

Generelt har Icelandair billige flybilletter......(www.icelandair.dk)

ellers kan du være heldig hos SAS, de har jævnligt tilbud til US. men det
bliver nok svært at skaffe billetter meget under 4.000 pr person.....Det er
ikke helt så billigt at købe fly rejser som det var tidligere på
året....længe leve høje oliepriser.....

Men ellers kan du også spekulerer lidt i valutakurser....Hvis du kan komme
til at afregne i US Dollar kan du hente lidt der.....(dette er normalt kun
muligt hvis du køber af et amerikansk selskab. FX. Untied eller American
Airline, her skal du dog via en af de stor lufthavne i Europa)

Og så husk en sidste ting.....Når/Hvis du bestiller, vær 110% sikker på at
du opgiver det helt præcise navn der står i passet og at det er af den
maskinlæsbare type. De fleste pas i dag er dette.....

God Tur

Anders / rejsekonsulent